* Holistic Remote Healing - Holistické léčení na dálku - Uvedeno ZDE.

Věk Zlatého Světla - Age of Golden Light

vnitřního věčného světla a jeho moudrosti- of inner eternal light and its wisdom

*
co vám v TAJEMSTVÍ neprozradili,aneb podrobný postup jak se stát vědomým tvůrcem a pánem svého života a osudu zde

Dopis příteli ze včerejška.. (rád bych sdílel tyto moje pocity - jméno přirozeně neuvádím)

Ahoj, píšeš o manipulaci, píšeš o tom, že jsme manipulovaní, nemohu s tím souznít, protože nejvyšší silou, která tvoří, je síla Tvého ducha. Není nic vyššího, není nic mimo, jak píšeš o parazitech, ty jsi je stvořil a pozval do svého života. Všechno jsi perfektně osnoval před tím, než ses narodil. Tohle je Tvoje práce a Tvoje realita. Ten kdo netvoří, žije v realitě cizí, ale i toto byla Tvoje volba. Za vším hledej sebe. Všichni jsou kolem Tebe dokonalí, jsi dokonalý i Ty sám. Jsi skutečně výjimečný, jen sami se sebou prostě jsme líní pořádně pracovat a stále máme tendenci obviňovat všechno kolem sebe, vidět manipulaci a zlo, ve skutečnosti jsme my tím, kdo tohle osnová a manipuluje. Prostě máš to ve svých rukou.. Tohle je Tvoje dílo, a pokud máš tyhle pocity, Ty sis je vytvořil. 

 

Nikoho za tím nehledej, a pokud vnímáš nějaké Tvary, objekty, parazity apod.. opět je to nástroj, který jsi uvedl do života a oživil Ty sám na sebe, protože se asi nacházíš ve stavu vědomí, které slyší a reaguje pouze zatím na tyto objekty. Na jiné objekty zatím nereaguješ, prostě reaguješ zatím na Tvary a parazity, protože se o nich mluví v globálním měřítku a stali se již součástí kolektivního vědomí. Tohle je Tvoje vlastní osobní práce. Můžeš okamžitě tvořit jinou realitu. Jakmile klesneš ještě "níž" uvědomíš si, že to, co vytváříš a co se děje kolem Tebe, je to, co tvoříš sám. Ty jsi Stvořitel, zatím bez vědomí Stvořitele - neprobuzený a neprojevený Stvořitel. Je to jednoduché. Vytvořil sis na sebe nejrůznější temna, nyní v nich jsi proto, abys mohl časem zažít světlo. Prostě tohle jediné má logiku vzhledem k tomu, kam se Univerzum ubírá – tedy do světla.

 

Lidská bytost je natolik dokonalý (ale neprobuzený) mechanizmus, že pokud sama nechce, nikdo ji nedokáže proti její vůli, zotročit. Světlo je v Tobě od počátku Stvoření. Jsi prostě Stvořitel. Pokud existují jiné entity, ty se třeba mohou snažit vytvořit podobné bytosti a reality jako Stvořitel na počátku, ale nedaří se jim to. I to potvrzuje, že není nad lidskou bytost. Jiskra Stvořitele v Tobě Tě prostě chrání. Ona se nyní, to světlo, se nyní dere na povrch. Uvolňuje se z hmoty, protože na počátku se světlo do ní zbortilo. Proč ? Protože se světlo chtělo poznat, jaké vlastně je.. Byla to touha. Nastalo obrovské zhroucení světla do hmoty a vzniklo viditelné Univerzum, se všemi bytostmi, světy, realitami a vesmíry. Jen tak byl dán startovní bod, od kterého se to všechno nyní měří, aby bylo později k čemu vztáhnout toto měření.. (výsledek - tedy záměr)

 

Až se zpátky celé Univerzum rozsvítí, teprve potom bude jasné, jak veliké to bylo na počátku. Jiný způsob prostě není. Nyní se vše pomalu a postupně rozsvěcuje. Světlo se osvobozuje, vědomí roste. Není tady prostor pro Tvary a parazity. Oni touží, kdesi v hlubinách své a i Tvé podstaty (Ty jako tvůrce) - pokud bych připustil, že existují - ale jsou to vždy Tvé vlastní výtvory - po tom, aby i oni prožili lásku a cítili lásku, ikdyž se říká, že existují entity a bytosti v jiných realitách či vesmírech, které nemají možnost cítit emoce. Uvnitř jich to je a třeba právě oni jsou pro nás motivací, abychom šli hlouběji do sebe a toto objevili, zároveň se učí i od nás, vidí se v nás, my se vidíme v nich, protože tohle přesně je záměr - realizovat touhu "poznat sama sebe"Oni na to možná čekají. Proč ? Aby to samé objevili sami v sobě.. Tohle jediné mi dává smysl..  Život a smrt jim dáváš Ty. Jsi jediný, kdo to může ovlivnit..

 

Pokud také dojde k tomu, že jiná civilizace navštíví planetu Zemi, což dobře, na chvíli připustím, že takové světy a planety existují, měli bychom je pozdravit, poděkovat za návštěvu, obejmout je, dát jim šanci se v nás poznat, my si sobě sama dát šanci, se v nich poznat, ale jakmile prohrajeme egem tuto návštěvu, jakmile se dostaneme do jiné role, než TVORBY LÁSKOU s nimi, budeme chtít být výš a nebo vědomě se zařadíme do podřadné uctívací role, boj jsme prohráli. Nejlépe by bylo, kdyby zase odletěli a nechali Zemi v přirozeném stavu vývoje. Oni se o Zemi zajímají právě z toho důvodu, že proběhne posun ve vědomí za bdělého stavu vědomí. To je pro ně obrovský magnet, podvědomě touží po té lásce, která se Vzestupem uvolní. Vývoj vědomí planety Země a jejich obyvatel ovlivní celé Univerzum. Takže vypít si s nimi čajík a hajdy je odporoučet zpátky :-). K technologiím taky dojdeme, ale my k nim dojdeme ještě navíc i s láskou, což oni nemají. Technologicky i jinak jsou na tom „možná“ – i to je relativní – lépe než my. Chybí jim ovšem tvůrčí síla lásky. Tu zatím nikdo v Univerzu nepoznal, kromě obyvatel planety Země. Proto jsme v centru dění.

 

Je to jednoduché. Já před zlem oči nezavírám, jak píšeš, že to dělám, já ho už netvořím a už dávno nežiji v dualitě. Nevnímám ani dobro a ani zlo. Nezastávám jakákoliv „svoje“ pravidla nebo pravdu. Tvořím láskou. Prostě tvořím láskou. Píšu o dobru a zlu na mém blogu. Stáhni si všechny staré texty, některé tam nejsou veřejně zobrazeny. Je to tady: http://inner-light.ning.com/profiles/blogs/7-m-ch-posledn-ch-l-nk-z... (jde o 7 článků)

 

Člověk měl doposud 2 možnosti jak se rozhodnout ve svém konání. 1.) V DOBRU 2.) VE ZLU a lidé si mysleli, že žijí v tzv. DUALITĚ. Tohle bylo ve skutečnosti to nejvíce manipulativní, co jsme si na sebe vytvořili. Obrátil jsem to, vytvořil jsem jiné schéma. Všichni se můžeme svobodně chovat i takto:

 

1.) TVOŘIT LÁSKOU

2.) KONAT LIDSKÝM ROZHODNUTÍM

 

Prostě jsem to nahradil. Bod č.2 v sobě samozřejmě obsahuje všechny lidské stavy, emoce, i dobro i zlo, dualitu, pravdu, pravidla prostě všechno, co jsme si vytvořili na sebe jako vězení. Nikdo nedokáže říct, že koná, a nebo že ví, co je DOBRO. Prostě vždycky konáš tak, že konáš výhodně pro něco (někoho). V očích lidí to může vzbuzovat !různé! i !protichůdné! pocity a stavy mysli, problém je, že u někoho to vzbudí pocity DOBRA a u někoho pocity ZLA. Každé lidské rozhodnutí je tedy pro někoho výhodné a pro někoho vždycky nevýhodné. Prostě v té chvíli mi došlo, že DOBRO a ZLO neexistuje. Dualita je výmysl, pravidla nejsou a PRAVDA – to si tedy ještě počkáme, než se vyjeví..

 

Bod č.1 jsem dodal sám. Vytvořil jsem ho. Je to troufalé ? Tvořím láskou. Prostě tvořím a tvořím a tvořím. Dávám a miluji, opatruji, věnuji se, hladím, laskám i v případě, že nic nemám. V tom je ta pointa. Slovem, hmotným statkem, přístupem.. Reakcí Univerza na toto mé konání jsou stejné kvality, které ke mne jdou přesně v ten moment, ve který to potřebuji, tedy v přítomný okamžik. Tím je zabezpečen život lidské bytosti v hrubohmotné realitě 3D planety Země. Vše si tvořím sám tím, že miluji a prosím a děkuji. Takže z nehmotného vytvářím hmotné a to v celém Univerzu.

 

Hovoří se také o tom, že pokud dále půjde počet obyvatel Země nahoru, nebudou zdroje. Jsem pevně přesvědčený, že zdrojů je neomezené množství. Pokud se k druhým postavíme TVOŘENÍM V LÁSCE, otevírají se tím stavidla neomezené energie Univerza, tedy i planety Země. Jde jen o to, sami sebe osvobodit z rovnice DOBRA, ZLA, DUALITY, PRAVIDEL A PRAVDY. Vědomě začít tvořit láskou. Už jsem dokonce vizualizoval i praktický koncept tohoto přístupu lidské bytosti k jiné bytosti. Brzy bych rád se více rozepsal kolem toho. Má to souvislost i s jistým komunikačním hlasovým nástrojem, pomocí kterého by určitě šlo navrátit lidem pocit Jednoty a skutečného společného tvoření. Dostal jsem souhlas od kluků Martina i Lumíra, majitelů a provozovatelů webu inner light, že mohu tuto věc představit. Bude to však jeden z mnoha článků, které se budou moci a možná i muset provést v realitě, aby to začalo fungovat. Budeme muset pomoct tomu všichni. Mnoho věcí bude muset být jinak. Snad jenom trošku mohu pomoci.. Bude to pomoc maličká, vlastně skoro bezvýznamná, ale já mám obrovskou touhu tvořit a možná mi v tom lidé pomohou.

 

Ber to prosím Tě jako jen můj osobní názor, mohu se katastrofálně mýlit, ale zatím mi z toho všeho vychází jen jedno jediné:

 

VŠECHNO TVOŘÍME SAMI, TVOŘÍME JAKO HMOTNÉ I NEHMOTÉ. TVOŘÍME NA SEBE SI DOKONCE I NEVIDITELNÉ tzv. „zlé“ STRUKTURY, O KTERÝCH POTOM TVRDÍME, ŽE JE VYTVOŘIL, JAKO TREST NA NÁS, NĚKDO JINÝ. ODPOVĚDNOST ZA SVÉ TVOŘENÍ MÁ ZE 100% KAŽDÁ LIDSKÁ BYTOST. NEEXISTUJE VÝJIMKA..

 

Snad jsem jenom trošku mohl zase pomoci svým názorem a tímto dopisem Tobě k rozvíření stojatých vod sebe sama, snad i "stojatých" vod Tvých..

 

Objímám Tě a miluji..

 

Milan

Zobrazení: 941

Komentář přidal(a) Robo dne 17.Červenec.2015 v 13:36

Ahoj Milan, priateľu! :-)

Naše cesty sa v skutočnosti nelíšia tak, jak si teraz možno myslíš a dúfam, že Ti zas vrátim kľud ohľadne "mojho zblúdenia.. :-)

Súhlasím s Tebou vo všetkom, čo si napísal. Až na dva body. Za prvé, rozhodne teraz nežijem v stojatých vodách.. :-) Som iný človek ako pre piatimi rokmi, pred rokom a i iný, ako pred týždňom. Stojaté vody by som naopak možno mohol nazvať tým "zlom".. (za slovo "zlo" si dosaď, čo Ti je bližšie, prosím)

Druhý bod, kde s Tebou celkom nesúhlasím, sú práve tí paraziti, o tom napíšem trochu tu nižšie.

Najskôr ale..vieš, čo v živote chcem, po čom túžim? CHCEM TVORIŤ A RADOVAŤ SA SO SVOJICH/Z NAŠICH VÝTVOROV. ..ešte stále si myslíš, že sme tak rozdielni? :-)

Obvykle si nepamätám sny. Pričítam to tomu, že skoro vždy sa budím nejak "násilne". Cez týždeň mi vačšinou zvoní budík alebo ak nie, tak hneď myslím na nejaké věci namiesto toho, aby som ešte chvíľu spočinul vedome v polospánku. Musím na tom zapracovať..

Asi pred dvoma mesiacmi to ale bolo iné. Úplne na hranici medzi spánkom a bdelosťou na mňa ktosi nahlas prehovoril. Povedal: "Celý svet sa vojde do zrnka ryže. Okrem našich myšlienok".

Nebolo to pre mňa nič moc nové, prevratné, akurát neviem, prečo práve ryža.. :-))

A všimni si, Milan, že tam je "okrem NAŠICH myšlienok". Píšeš aj Ty tu vyššie o spoločnom vedomí. Fakt sa naše cesty moc nerozchádzajú, v podstate len v detailoch. Tie "detaily" ale sú pre mňa teraz veľmi dôležité. Vďaka tým detailom svojej ceste totiž rozumiem a má pre mňa cenu po nej kráčať. Inak by som svojou cestou kráčal slepý a nevedomý.

K parazitom. Zas si vezmem ako príklad vši. Poviem Ti, jak by som sa dnes zachoval, keby ma navštívili.. V prvom rade by som si kúpil šampón na ich ničenie a sprosto, bez lásky (a i bez nelásky - to je extrémne dôležité, nenechať sa "otráviť"!) by som ich vyhubil. Následne by som sa nad sebou zamyslel. Nad tým, ako žijem.

Človek ako taký totiž môže Tvoriť. A žiadne vši nad ním nemajú žiadnu moc. KÝM IM TO SÁM ČLOVEK NEDOVOLÍ. ...mimochodom, vidíš, ako sa zas krásne zhodneme? .-)

Takže by som sa skrátka zamyslel, akým spôsobom som všiam dovolil, aby sa na mne ubytovali.

Pretože ten šamón by vyriešil akútny problém a nie podstatu toho problému. Podobne, ako liečia dnešní lekári, silne ovplyvnení/ZMANIPULOVANÍ farmalobby. Ako výstižne a krásne hovorí Jarda Dušek - niesú to lékaři, ale lekaři.. :-)

Takto to je, Milan, so všetkými parazitmi tu na Zemi. Nemajú žiadnu skutočnú moc. So všetkým sme my súhlasili. V momente, jak sa rozhodneme zas prevziať zodpovednosť sami za svoje životy, tak žiadni paraziti už nebudú. V TEN MOMENT!

Už tisíc rokov nežijeme správne (tisíc na našich územioach, ale v skutočnosti i tu o čosi dlhšie), Milan. Má to aj svoje objektívne dôvody, o kterých sa teraz nebudem rozpisovať. Čitatelia tohoto blogu a obávam sa, že ani Ty, by ste mi nerozumeli a zbytočne by to tým pádom odvádzalo od podstaty mojej odpovede. Základom ale zase je, že SME TO DOVOLILI.

Medzi nami dvomi dnes, Milan, vidím jeden jediný rozdiel, ktorý by stál za pozornosť. Je to ten, že ja verím v tzv. "pravdu" a verím aj v to, že keď sa ju dozvieme (a už sa dozvedáme), tak začneme zas spoločne tvoriť a radovať sa z našich výtvorov. Veď preto sme tu na Zemi. Aby sme okúsili Tvorenie v láske a radosti v hmotnom tele. Pre nič iného. Aby sme cestou zbierali skúsenosti a cez nás sa takto poznával i Zdroj.

Niesom nešťastný z toho, čo okolo seba vidím. V skutočnosti sa z celosvetovej manipulácie aj teším. Len viac tej manipulácie a stále viac! Čím viac nás totiž manipulujú, tým viacej ľuďom sa otvárajú oči a začínajú  premýšľať, či životy, čo žijú, či je to pre nich to pravé. A hľadajú cesty, jak z kukly von. Ja som si svoju vybral, Milan, a nič na svete ma z nej nedokáže dnes odviezť. Dokonca ani Ty nie.. :-)

Moja cesta je CESTA NÁVRATU K PôVODNÝM PRAMEŇOM.

Cítim zodpovednosť za svoj život každý deň viac a aj cítim zodpovednosť za ostatných ľudí tu na Zemi. Prajem si, aby sme všetci otvorili oči a vystúpili z kukly do skutočného života. Nádherné na tom je, Milan, že vidím, že sa tak UŽ DEJE. Píšeš, že vstupujeme do svetla, ja to nazývam Dňom Svaroga. Oboje je totožné, používáme len trochu iný názov. Vystúpili sme z noci, už je deň, naše prebudenie je proces, nieje to ako lúsknuť prstami a nieje to (z nášho pohľadu) hneď.

To je pre mňa ten prechod do 5D.

Musím ešte tu verejne povedať, v čom vidím manipuláciu v tomto blogu. Ja totiž už nečakám na nijaké spasenie. Ani vo forme vzostupu do odhmotneného tela, do 5D. Vzostup do 5D, to je zas iba odovzdanie zodpovednosti niekomu inému. V tomto prípade napríklad Univerzu, že to za nás zariadi. "Moje 5D", to je to, čo už som napísal vyššie a čo znova zopakujem - TVORENIE A RADOSŤ TU NA ZEMI. A cítim, že to mám plne iba vo svojich rukách (+mi k tomu pomáha teraz ten svetlý a stále svetlejší priestor okolo mňa, samozrejme:-) ). Ak som napísal tieto vety, tak ešte cítim potrebu dopísať niečo k Tebe. Žiješ v prírode. Pomáhaš iným ľuďom a Zemi (aj keď toto o pomoci Zemi si asi  nevyslovil, ale verím tomu. Snáď sa nemýlim). Vyvíjaš sa. Poznávaš sa. Blahoželám Ti a som rád, že sa navzájom môžeme oslovovať "priateľ".

No a aby som nebol nespravodlivý, tak niečo ešte k Martinovi (Žeruhmyz). Je mi veľmi sympatické a vylúdilo mi to neraz aj úsmev na tvári, keď rozpráva o tom, že správna cesta je tá, kedy "nezaprieš sám seba" a dovolíš si napríklad aj vystúpiť zo "slniečkového chovania" (používa na to iný výraz). Lumírovi zvačša nerozumiem, ten iba občas skúša moju trpezlivosť :-) Aj keď..už neviem, ktorý z nich to bol... číslo 666 skutočne nieje negatívne, v tom už s nimi súhlasím a ďakujem im za podnet. Vo svete našich pôvodných zdrojov nieje negatívne vôbec nič, všetko slúži ku tvoreniu, nie k deštrukcii.

Vidíš, Holyvúdske filmy nás tiež manipulujú - vačšina ľudí sa bojí nejakého čísla bez toho, aby sa zamysleli.. :-)

Opatruj sa, Milan :-)

Komentář přidal(a) Milan Nový dne 18.Červenec.2015 v 9:29

Milí příteli, s velikou pokorou a láskou Ti chci poděkovat, že tato naše osobní komunikaci je dána veřejnosti. Budu opět upřímný a na příkladech Ti rád popíši, co třeba i já vnímám, jako ony parazity. Hned prvním parazitem, který oživuješ a dáváš mu život sám je to, jak píšeš o tom hned v I. větě, že: "..tak, jak si teraz možno myslíš a dúfam, že Ti zas vrátim kľud ohľadne "mojho zblúdenia.. :-)". Nic takového si Robo nemyslím. Nejvýkonnější parazit, kterého oživujeme sami na sebe a pro sebe, je ten, když jen očkem přemýšlíme nad tím, co si o nás kdo myslí..". Většinou se mýlíme a onem parazit je již aktivní a hlodá a hlodá. Sílí a zvětšuje se, ubírá nám tvůrčí sílu lásky. Půjdu ale dál. Ohledně těch stojatých vod. Myslím si, že všichni žijeme ve "stojaté" vodě. Stojatou vodou beru celý proces našeho probuzení a až do stavu, kdy budeme schopní hned, tady a teď, proměnit myšlenku v objekt, tedy v podstatě se naučíme materializovat. Do té doby bude naše vědomí v podstatě "stojaté". Ano, ono se vyvíjí, roste každý den u každého z nás. Ovšem v porovnání s tím, jak se rozčeří ve fázi, kdy budeme schopní každý okamžitě tvořit svoji realitu a materializovat, je to jen skutečně "stojatý stav". Já jsem si nikdy nemyslel, že jsme rozdílní, jsi dokonalý, jako i já, jako i všichni v tento okamžik. Nemůže to být jinak, jinak by nic viditelného neexistovalo. Dalším parazitem je poměřování se s někým nebo něčím. Je to druhý parazit, který brzdí vývoj lidské bytosti. V životě člověka má smysl jen jeden jediný přístup k druhému. Je to tvoření láskou, milování a dávání. Parazit "poměřování" je nyní nejpatrnější v kolektivních sportech za peníze a s diváky. Vidíš sám, že na Tobě má tahle manipulativní technika velmi velký vliv. Poměřování ničí vztahy. Z jedné strany je to dokonalé, protože jinak prostě nemůžeme objevit něco hodnotnějšího. Nemám nic proti sportu, ale způsob, kterým je prezentován organizovaný kolektivní sport za peníze pro davy, je jistou cestou k rozdělení společnosti. Sportík pro sebe je úžasný, pakliže není náhražkou projevování lásky a nebo nedostatku lásky. To je ale další téma, půjdu zase trošku dál Tvou odpovědí. Píšeš o vších. Základem je svým přístupem k druhým vůbec tyto vši nepozvat do svojí reality. Jakékoliv represe a opatření jsou v momentě projevení vší, již liché. V přítomný okamžik Univerzum vytvořilo pro bytost dokonalou odezvu jeho vlastního jednání. Vši jsi si vytvořil sám. Tvoříš to Ty. Není cílem je ničit, ale je cílem nevytvářet okolnosti, které vši způsobují. Za poslední dobu mého života v Bulharsku, jsem se ani jednou nedostal do konfrontace nepříjemné. Už vím, že všechno tvořím sám, tedy tvořím okolnosti, které do mé reality vši prostě nepustí. Dále, další parazit je tento: cit. "Čitatelia tohoto blogu a obávam sa, že ani Ty, by ste mi nerozumeli a zbytočne by to tým pádom odvádzalo od podstaty mojej odpovede". Nikdy Robo nevíš, koho máš a nebo nemáš před sebou. Soud někoho je druhý, resp. třetí nejmocnější parazit, který lidská bytost může oživit na sebe sama. Nikdy nevíš, kdo a kde je se svým vnímáním. Souzením se sám zastavuješ. Krásnou větu jsi napsal: „CESTA NÁVRATU K PôVODNÝM PRAMEŇOM“  to je to, oč tu běží.. Ikdyž to slovíčko „návrat“ bych nahradil slovíčkem „objevení“. Děkuji Robo, že jsi takový jaký jsi. Jsi mojí částí a já jsem částí Tvou.. Objímám Tě..

Komentář přidal(a) Robo dne 18.Červenec.2015 v 12:14
Ono to už (znovu) objavené je, Milan.
Akurát to väčšinu ľudí zatiaľ nezaujíma. Hltajú zväčša, čo vidia v bedni. Niektorí, čo im povedia na weboch..
No a čo nieje povedané v bedni alebo vo väčšine nezávislých zdrojoch, to proste nieje zaujímavé..:-)
Takto si tu pekne žijeme...v Kocúrkove.

Dnes už ale stačí chcieť a hľadať.

Inak, ten Tvoj príbeh s bačom je krásny, ďakujem Ti! :-)
Komentář přidal(a) Robo dne 18.Červenec.2015 v 21:54
Milan, píšeš o tom, "kým sa naučíme materializovať".
..tak to by si mal Anastáziu čítať pozorne, v siedmom diele rozpráva aj o tom... :-)
Komentář přidal(a) Milan Nový dne 18.Červenec.2015 v 22:07

Martine (ŽeruHmyz), víš, a asi Ti nemusím znovu psát to, že cokoliv se komukoliv nelíbí na druhém, s tím má co dělat sám a nemá to zpracované, buď se tak sám chová a nebo tak myslí a koná. Je ale úplně v pořádku Tvá reakce a je dokonalá. Já ji beru. Já jsem přece žádné desatero jako pravidla s velkým "P" neuvedl. Já přece píšu o mém vlastním vnímání a prožitcích a každý to přece může a nemusí číst. Je to přece jenom moje osobní zpověď, jsem s tím v dokonalém souladu a to, že to u Tebe vzbuzuje tyto reakce je úplně v pořádku. Nenacházím na tom ani zblo nepatřičnosti a nekonstruktivity. Co máš konkrétně na mysli, když píšeš, abych se sám nad sebou zamyslel ? Kdo a s kým a nad kým a z jaké pozice bych to měl podle Tebe udělat ? Tomuhle jedinému nerozumím. Ze mne to čiší, je to bezprostřední a zatím s tím mám osobně sám nejlepší zkušenosti, přináší mi to krásné prožitky, ale hlavně také uzdravení spousty lidí, ale i zvířat. Zatím to vnímám takto a celý tento blog je o mém hlubokém a praktickém vnitřním prožívání. Pokud píšu cokoliv na tento blog, jsou to moje vlastní názory, pokud někde dám nějaký seznam něčeho, nějakých bodů, výčet, napíšu nějaký "návod", je to to, čím se řídím já, je to něco, s čím jsem se osobně setkal, osobně prožil a proto se odvažuji tohle sdílet. Netroufám si vůbec tvrdit, zda je to prospěšné a nebo neprospěšné pro někoho dalšího. Já to neberu asi jako Ty na "OBSAH" a "FORMU". Já tím žiju, žiji obojím spojeným dohromady, už to nerozděluji, jsem s tím v souladu, nerozlišuji dobré a špatné, pokud na mne zapůsobí nějaké informace, napíšu, jak na mne působí, co je pro mne osobně bezpečné a nebo nebezpečné, za dav hovořit nemohu, rovněž si moc dobře uvědomuji, že by byl se stal zázrak, kdy stejné věci, o kterých píšu, působili na jiného stejně jako na mne. To si myslím, že je skoro vyloučené. Pokládej mne za jeden z miliardy nejrůznějších zdrojů, které k Tobě jdou. Pakliže ale reaguješ takto, jak reaguješ, naše 2 světy se přiblížili do smrtící křeče a vzájemně si můžeme vyměnit konečně to, co vnímáme a prožíváme. Můžeme si konečně poskytnout vzájemně zrcadlo. Dobře se dívej a já se také budu dobře dívat, protože teď teprve začíná ta pravá jízda.. Jsme na stejné lajně, nikdo výš a nikdo níž. Ode mne uslyšíš vždycky jenom praxi a osobní praktické prožitky. Nepíšu o ničem, co bych měl vyčtené a nebo jen nastudované. Prošel jsem tuny info-zdrojů, z každého jsem na sebe nechal působit jen onu "miliardtinu obsahu", vlastně jsem vždycky extrahoval z čehokoliv jen tu nejjemnější esenci světla, která v tom externím zdroji byla. Rovněž jsem se musel odříznout od všech channelingů, hlásajících názorů, nejrůznějších kalendářů a proroctví, rovněž jsem musel extrahovat jen to nejjemnější světlo od autorů, jako je i např. Dušek, Féwa, Sýkorová a dalších a dalších autorů, kteří pracují s těmito "informacemi". Já je respektuji, ale za PRAVDU jim dát zatím nemohu, protože s tím na 100% nesouzním. Je to jednoduché. Ano, ona esence toho světla, vlastně jen maličký střípek světla a kamínek do mozaiky sebe sama se mi podařilo získat i od nich, protože jsme všichni jedno a poskytujeme si vzájemný obraz nás samých vzájemně. Tady to však končí. Nepokračuje to. Další práce je jen práce s tím, co jsem takto složil. Musím jít dál sám, sám s tím pracovat a pokud se objeví další autor, další zdroj, budu to dělat úplně stejně. Prostě vědomě a stále v kooperaci se svým skutečným JÁ. Zvenčí skutečně nic nepotřebujeme, lidská bytost je po všech stránkách dokonalá, obrazy v jiných však potřebujeme, abychom si uvědomili kým a čím jsme, a co je v nás již perfektně připraveno. Kus Tebe je ve mne a kus mne je v Tobě. Já jen extrahuji ten kus, co je v Tobě a dovoluji Ti tímto vždycky a bez podmínek, aby jsi extrahoval to samé ze mne, tedy Tvůj kus ve mne. Nemusíme zahazovat mozky, ikdyž si myslím, že mozek za nic nemůže a je to pouze přijímač, tedy nevýkonná složka lidského těla. Zatím jsem k ničemu jinému nedošel. Zpracování probíhá podle PRAVDY, která nám však zatím uniká, jak jsem o tom, koneckonců, již psal. Je potřeba zharmonizovat všechny dílčí části těla, světy, dimenze, další těla a všechno, z čeho je složeno lidská bytost a kam je až napojeno. Podívej se Martine, mám vyzkoušeno, že pokud činíš skutečně v lásce a nemusíš se chovat jako lásko-robot (mimochodem vynikající slovní spojení), vše se najednou děje v naprostém souladu s Univerzem a jeho rytmem. Vždycky ale máš na výběr: 1.) Tvoříš láskou 2.) Chováš se lidským rozhodnutím - ať už je jakékoliv. Tohle mám vždycky na paměti a snažím se to dělat tak, že v každém činu vědomě zapojuji bod č.1. Vědomě ho volím, už jen tvořím. Ne vždycky se to podaří, protože tohle se prostě musíme naučit, pokud chceme vybřednout jako společnost z toho hnoje, ve kterém jsme. Co nyní myslíš tím, že je do nebe volající ? Tvoje reakce na moje psaní a nebo obsah mého psaní ? Je potřeba rozvířit vody a opustit zajeté koleje, ale podotýkám, že to je JEN a JEN můj názor a byl by spíš zázrak, kdyby jsi s tím na 100% souznil. To prostě podle mého názoru není možné. Moje psaní je stejně jako psaní kohokoliv, jen hrubým materiálem, který se určitě ještě bude vyvíjet. Rozhodně nemluvím ve svých článcích o PRAVDĚ s velkým "P". Můj názor na pravdu znáš, že je to proces, v každý moment se pravda mění a takhle to bude ještě mnoho miliard let, než se Univerzum, podotýkám, podle mého vlastního názoru, samo sebe skutečně pozná. Pokud se nezná, není co s čím porovnávat, nemáš žádný pevný bod a na cokoliv Ti kdokoliv řekne protipól. Proto jsem otázku PRAVDY úplně vyňal ze svého života, protože zabývat se ní znamená ztrácet čas, ztrácet čas pro milování bližního svého, pro dávání, objímání, pečování a skutečné prožívání, tedy všechno to, o čem píši spontánně na mém blogu. Každý jsme dokonalým zpestřením, žádné informace nezavřeš do jakékoliv škatulky, cokoliv vyvolá další debatu a posun vědomí. Je to neustálý proces, zatím jsme na počátku..

Komentář přidal(a) Milan Nový dne 19.Červenec.2015 v 10:15

Martinovi (ŽeruHmyz): Ano, to máš pravdu, mraky lidí se pokoušeli o toto jednání v lásce. Sám ovšem neznám jakýkoliv příklad, že by se např. někdo vzdal všeho majetku, ten srdcem rozdával, pomáhal, léčil, zkrátka dal své srdce ostatním bez jakýchkoliv postranním úmyslů. Ano, možná v dějinách se to stalo, možná i sem tam v současnosti. Jde ale o princip chování se vzájemně v cca. 7,2 miliardách lidí. Je to drobný posun, je to maličká emoce, rychlá myšlenka a to ta, že nejdříve se postarám o to, aby bližní měl co do úst i bez toho, abych přemýšlel sám, co budu jíst. To je ten moment zlomu. Do tohoto stádia jsme se pořádně nikdy nedostali. Všechno se to děje tak, že "až mi zůstane, tak dám". Jde o to dávat i z toho, co nemáš. Mohl Stvořitel myslet tak, že si řekl, nejprve se učiním šťastným a potom dám ?. Nemohl, nebyla protistrana, která by reflektovala tento jeho požadavek. BYL JEN ON resp. ONO něco.. To je princip, princip Stvoření a tvoření. Jen v tom případě se otevřou obrovská stavidla zásob a energie a kompletně se tím vyřeší několik nejdůležitějších otázek a problémů samotného lidstva. Nyní tady nemluvím ani o volných energiích, ale jen o přirozené péči člověka o člověka a o tom drobném myšlenkovém pochodu, kdy uděláš vše proto, aby jsi rozzářil svojí bytostí kohokoliv. Přirozeně z druhé strany přijde ono rozzáření od jiného pro Tvoji bytost. Na to ale myslet nemusíš. Bez tohoto to prostě nepřijde. Stvořitel do toho šel přesně tak, jak píši. On to risknul, taky rovněž neměl protipól, neměl s kým jednat a spekulovat a vlastně ani nemohl, on se prostě rozplynul do všeho, je vším a ve všem. Tohle by měl být příklad pro nás, pochopitelně na jiném levelu tvoření, kdy tvoříme z hmoty, o to zajímavější to ale je. Píšeš, že ani "Ň" se nezměnilo. Změnilo se vědomí, hmota také, ale myslím si, že hlavně rostlo každý den, každým záchvěvem, ono vědomí. Není to vidět, ale např. třeba i to, že je Putin teď u "moci", že se našla v Univerzu taková specifická úroveň vědomí a nyní shluku hmoty v podání této lidské bytosti, která dokáže držet světový mír, protože kdyby tam byl někdo jiný a k ani "Ň" nedošlo, už bychom řešili jako lidstvo jadernou zimu a zánik lidstva, byť se Putin chová jakkoliv a má jakékoliv cíle a záměry. Možná jsem uvedl špatný příklad, ale jiný mne zrovna nenapadá. S bojem o pozice máš tedy úplnou pravdu. Je to opět o level níže než to, že se nestaráme primárně o to, aby se bližní náš měl dobře bez toho, abychom mysleli na sebe, protože tím je péče o nás vlastně automaticky zaručena. Míru myšlení na sebe dnes v podstatě určují peníze. Došlo tam k vítězství ega nad láskou a to na cca. 5.000 let zabrzdilo lidský vývoj. Ano, máš taky pravdu v tom, že je to HRA a já to s oblibou používám všude, kde se dá. Je to vynikajíc slovo, které přesně tohle vystihuje.

Komentář přidal(a) Robo dne 19.Červenec.2015 v 10:37
Riešenie už je v priestore a zhmotňuje sa stále viac.
5D už tu je... zatiaľ ako malé dieťa.
Komentář přidal(a) Milan Nový dne 19.Červenec.2015 v 12:37

Chápu Martine (Žerumyz) a souzním.. :-)

Komentář přidal(a) Robo dne 19.Červenec.2015 v 13:24
Milan, potrebujem radu. . jak sa je peľ (pyl) z kytky?
..bez prípravy, priamo...jak?
Ďakujem.
Komentář přidal(a) Milan Nový dne 19.Červenec.2015 v 21:25

Já jsem Robo nikdy pyl nejedl, takže nedokážu odpovědět :-)

Přidat komentář

Chcete-li přidat komentář, musíte být členem komunity Věk Zlatého Světla - Age of Golden Light!

Přidejte se ke komunitě Věk Zlatého Světla - Age of Golden Light.

Různé info související hlavně s transformací a trans-mutací, čili s přechodem do páté, pozitivně polarizované dimenze.

Info, nabídky, počasí

Blogy a texty od admina, zakladatele komunity jsou: ZDE a ZDE a ZDE a ZDE a na trefy.cz ZDE.

TOPlist

Toto počítadlo načítá od 2. 10. 2014 10:00


Děkuji Vám mnohokrát za další Vaše příspěvky na webhosting těchto stránek. (výpisy všech došlých příspěvků jsou uvedeny v jednotlivých seznamech) Uvedeno ZDE. (nyní je účet jak v Kč, tak i v Eurech)
Těm, kteří na provoz stránek přispěli, poskytuji zcela zdarma:
Holistické léčení na dálku - Holistic Remote Healing Uvedeno ZDE.
Podmínky pro registraci. Pokud se sem chcete zaregistrovat, je třeba vyplnit i vaše narození, jinak se vám registrace nezdaří. Nejnižší věk určený Ningem je 13 let!
Důležité upozornění: Členstvím na těchto stránkách souhlasíte s tím a berte na vědomí, že veškerá Vámi uvedená data (včetně osobních), která jste na těchto stránkách uvedli a uvedete, jsou a budou veřejně přístupná.
* Svou vlastní osobní reklamní stránku si můžete vytvořit ZDE.

* Výměnný - bárterový obchod: detaily ZDE.

* Očekávané zázraky už začaly. Na mnoha místech světa se vytvořil výměnný obchod oproštěný od peněz, obzvláště těch cizích. Kdy tomu otevřou dveře i Čecho-Slováci? - ZDE.
* Typy na výlety, turistiku a rekreaci Uvedeno ZDE.

* Výleťák, typy na výlety. Videa na streamu. Uvedeno ZDE.

* Odkazy na možnost srazu někde na rekreačních pobytech (třeba i v zahraničí), které jsou za příznivou cenu. Uvedeno ZDE.
Aktuální teploty kdekoliv ve světe - ZDE a ZDE.

Stav počasí a předpověď počasí kteréhokoliv místa na světě najdete ZDE nebo ZDE nebo ZDE.

Aktuální stav počasíČR a na SK ZDE kamery ZDE.
* Nejlevnější státy světa kde se dá žít / Cheapest Countries To Live In The World Here.

PROSÍM přispějte něco

Budeme rádi, když nám přispějete libovolnou částku na provoz těchto našich stránek, neboť Ning web hosting nám ročně účtuje 239 dolarů, t.j. zhruba 6.000Kč/rok.
Seznamy přispívajících jsou ZDE.

účet v Eurech je u:
Fio banka
, č. účtu: 2301716634/2010
IBAN: CZ2420100000002301716634
BIC/SWIFT kód je: FIOBCZPPXXX
(do zprávy napište DAR od: - Vaše jméno nebo Váš nick)

účet v Kč je u:
Fio banka
, č. účtu: 2800690360/2010
IBAN: CZ4020100000002800690360 
BIC/SWIFT kód je: FIOBCZPPXXX
(do zprávy napište DAR od: - Vaše jméno nebo Váš nick)

Vaším příspěvkem současně podpoříte i projekt popsaný v článku: Máte-li zájem o setkávání, sdružování nebo o komunitní soužití či permakulturu, dejte nám vědět, můžeme vám poskytnout menší, nebo třeba i několika hektarové pozemky Uvedeno ZDE.

* Předem Vám za dary velice děkujeme a na oplátku vám věnujeme tohle: Co vám v TAJEMSTVÍ neprozradili, aneb podrobný postup jak se stát vědomým tvůrcem a pánem svého života a osudu - ZDE.

Již zhruba před 10 lety jsem se pokoušel zrealizovat tohle: podrobnosti ZDE. S realizací společné komunity to prozatím dopadlo tak, jak je popsáno v článku: Máte zájem bydlet někde v krásné přírodě, v komunitě stejně smýšlejících spirituálně založených ezoušů, jako jsem např. já? :-) Uvedeno ZDE.

10 způsobů, jak přestat být otrokem a svrhnout pyramidy kontroly (jak se osvobodit od ovládacích chapadel zkorumpovaného otročujícího vládnoucího systému) Uvedeno ZDE.

* Stále větší počet podomácku vyráběných, elitou záměrně potlačovaných zařízení na výrobu volné energie zapříčiní zhroucení pyramidy prohnilé, zkorumpované světovlády. Jestlipak víte proč? :-) Uvedeno ZDE.

* Proč ve světě dojde vbrzku k obrovským změnám, aneb co se bude velice brzo dít a z jakých důvodů. - ZDE.

Pořiďme si naše vlastní centrum kde se budem moci společně scházet

Štěstí přeje připraveným. Proto je třeba založit neziskovou organizaci již dnes. Mnohem více ZDE a v článku: Chystáte se na nějaký předražený seminář? Pokud ano, pak Vás možná budou zajímat naše názory - ZDE. * Máte zájem se scházet, pobývat nebo bydlet v krásné přírodě s nekonfliktními, spirit. založenými lidmi? - ZDE.


* Nechte se inspirovat nápady, vynálezy a moderní technologií, umožňující nám ŽÍT téměř BEZ PENĚZ - ZDE.
* ALTERNATIVNÍ BYDLENÍ A ŽIVOTNÍ STYL - ZDE.
* Krásné a levné bydlení, které lze dle přání umístit třeba někde v krásné přírodě mimo civilizaci. Uvedeno ZDE.


* Máte zájem stát se vlastníkem 500m2 pozemku v hezké přírodě za pouhých 25.000Kč? - ZDE.
* Co přesně permakultura vlastně je a možnost jak a kde s ní můžete začít i vy - ZDE.


* NEJEN nákup, prodej a pronájem nemovitostí za rozumné ceny (chaty, zahrady, venkovská stavení, domy, louky, lesy atp.) ale i možnost rekreace, alternativního bydlení, životního stylu a vzájemné pomoci - ZDE.

Nejnovější aktivity

Příspěvky do blogu uživatele Ina Obr
před 2 hodinami
Uživatel Zlaté Živé Světlo přidal komentář k příspěvku do blogu Velice potřebná a důležitá meditace & vizualizace dne 4/5. 4. 2020 uživatele Zlaté Živé Světlo.
"* Vy jste tvůrci Nové Doby! Uvedeno ZDE.* My jsme tvůrci svých světů a jejich realit, čili všeho co je - existuje. Uvedeno ZDE.* Chcete se stát vědomými tvůrci svého světa a jeho realit a přitom konstantně…"
před 2 hodinami
Příspěvek do blogu uživatele Zlaté Živé Světlo

Velice potřebná a důležitá meditace & vizualizace nejen dne 4/5. 4. 2020

* MEDITACE 4./5. DUBNA - NA PODPORU ČASOVÉ LINIE PRO VZESTUP/ KONEC CORONAVIRU - Czech Uvedeno ZDE.Pokud se této meditace chcete též…Zobrazit další
před 2 hodinami
Uživatel Zlaté Živé Světlo odpověděl do diskuse Meditace&vizualizace na TRVALÉ vzájemné propojení všech nositelů světla a vytvoření jednotného tvořivého energetického pole, potřebného pro odstranění negativity ze světa a přípravu na událost uživatele Zlaté Živé Světlo.
"* MEDITACE 4./5. DUBNA - NA PODPORU ČASOVÉ LINIE PRO VZESTUP/ KONEC CORONAVIRU - Czech Uvedeno ZDE."
před 6 hodinami
Příspěvky do blogu uživatele Uno Universus
před 6 hodinami
Uživatel Jindřich Röschl uvádí jako oblíbený příspěvek blogu Féwa - Info 1.4.2020 uživatele Ina Obr
před 14 hodinami
Uživatel Uno Universus odpověděl do diskuse FREEDOMEDIA - DISCLOSURE of rotten sociopath leaders & show business stars uživatele Zlaté Živé Světlo.
"Rusko ma tolik nafty a plynu, ze cena muze byt  velice nizka, proto Arabi se snazi o kompromis pro svoji naftu. Iran neprijal Trumpvovo letadlo plne dolaru. Nepotrebuji to. Maji nedavno objevenou naftu, nekolik miliard barelu. Jsou bohati jsou…"
před 18 hodinami
Uživatel Zlaté Živé Světlo odpověděl do diskuse FREEDOMEDIA - DISCLOSURE of rotten sociopath leaders & show business stars uživatele Zlaté Živé Světlo.
"* Rýsuje se využívání vodíku místo ropy! Že by kvůli tomu již začaly padat ceny ropných produktů? Že by kvůli tomu byl vypuštěn Corona vir, podporován 5G technologií? Podrobnosti…"
včera
Uživatel Zlaté Živé Světlo odpověděl do diskuse FREEDOMEDIA - DISCLOSURE of rotten sociopath leaders & show business stars uživatele Zlaté Živé Světlo.
"* 2020 03 26 - H.Heclová_Q anon_Zakrytá konspirace Uvedeno ZDE. * Jak to tak vypadá, už konečně začala celosvětová čistka od ne-mocných zloduchů, vytvářejících ve světě záměrně pandemie,…"
včera
Uživatel Zlaté Živé Světlo odpověděl do diskuse FREEDOMEDIA - DISCLOSURE of rotten sociopath leaders & show business uživatele Zlaté Živé Světlo.
"Dle videa: Operation Defender Europe Theory | Qanon, uvedeného v angličtině zde, by čistka od ne-mocných zloduchů údajně měla v tichosti probíhat tak, že masivní zatýkání zlounů po…"
včera
Uživatel Zlaté Živé Světlo zveřejnil diskusi.

FREEDOMEDIA - DISCLOSURE

* The Cabal, Deep State and QAnon E9 - The Dawn of a New World Here.…Zobrazit další
včera
Příspěvek do blogu uživatele Ina Obr

Féwa - Info 31.3.2020

Dezinfekcia, ktorej sila nie je s žiadnou inou porovnateľná. Touto dezinfekciou je LÁSKA.Info - kód: 31.3.2020NEBO A ZEMdva v jednomZdroj: FB​Otvor Oči© 2015…Zobrazit další
úterý
Uživatel Zlaté Živé Světlo odpověděl do diskuse Je jen a jen na každém z Vás, jaký svět a jeho reality si vytvoříte a co, jak a s kým budete ve svém světě a jeho realitách mít a prožívat uživatele Zlaté Živé Světlo.
"* Globální situace. 26.3.20 Kosmická agentura / Swaruu – Plejády.Vyjasněte si, co chcete. Uvedeno ZDE."
úterý
Uživatel Zlaté Živé Světlo odpověděl do diskuse Meditace&vizualizace na TRVALÉ vzájemné propojení všech nositelů světla a vytvoření jednotného tvořivého energetického pole, potřebného pro odstranění negativity ze světa a přípravu na událost uživatele Zlaté Živé Světlo.
"* Globální situace. 26.3.20 Kosmická agentura / Swaruu – Plejády.Vyjasněte si, co chcete. Uvedeno ZDE."
úterý
Stella Abu je nyní členem Věk Zlatého Světla - Age of Golden Light.
úterý
Příspěvky do blogu uživatele Uno Universus
úterý
Uživatel Zlaté Živé Světlo přidal komentář k příspěvku do blogu Jak to tak vypadá, už konečně začala celosvětová čistka od ne-mocných zloduchů, vytvářejících ve světě záměrně pandemie, krize, války a chaos! uživatele Zlaté Živé Světlo.
"* Coronavirus & Anti-Christ connection, POTUS Activates Reserves, FED is Dead, Quarantine Extended Here. (It is not just military operation, it is as well galactic operation.)"
úterý
Uživatel Zlaté Živé Světlo odpověděl do diskuse Projekt PLNÉ odhalení začíná nabírat na obrátkách. Konečně se začínají uvolňovat informace o všem možném, co bylo doposud přísně střeženo a běžným lidem záměrně zatajováno uživatele Zlaté Živé Světlo.
"* Coronavirus & Anti-Christ connection, POTUS Activates Reserves, FED is Dead, Quarantine Extended Here. (It is not just military operation, it is as well galactic operation.)"
úterý
Uživatel Zlaté Živé Světlo přidal komentář k příspěvku do blogu Velke veci se deji potichu uživatele Uno Universus.
"* Coronavirus & Anti-Christ connection, POTUS Activates Reserves, FED is Dead, Quarantine Extended Here."
úterý
Příspěvek do blogu uživatele dědaVašík

Coronavirus, strach a směr

Nevím, jak dalece vnímáte šíření nákazy, ale je otázkou pravdy, jaký počet obětí je s ohledem na jiné nemoci v minulosti. A většina lidí si neuvědomuje, že současné dění má stálou vazbu na přelomový rok 2012, kdy pro většinu lidstva byl velký…Zobrazit další
úterý

© 2020   Created by Zlaté Živé Světlo.   Využívá technologii

Odznaky  |  Oznámit problém  |  Podmínky služby