* Jak se bránit proti psychickému, nebo třeba i EMP útoku, směrovaného někým či něčím na vás, nebo na vaši elektroniku Uvedeno ZDE.

Věk Zlatého Světla - Age of Golden Light

vnitřního věčného světla a jeho moudrosti- of inner eternal light and its wisdom

*
co vám v TAJEMSTVÍ neprozradili,aneb podrobný postup jak se stát vědomým tvůrcem a pánem svého života a osudu zde

Nova Zem's interview with Teal Scott, 28.3.2013 2

2. část http://youtu.be/bLI8R5Jzpb0

Zeptám se teď na nejaký věci které skoumám nebo studuji
Jak to říct...
Proč je na Zemi tolik ras a kto je stvořil, protože si nedokážu představit, že všechny
rasy pochází ze stejného zdroje.
Proč si to nezmínil?
Začneš s podobnou rasou, jedna rasa, jedna humanoidní bytost
A ta jedna humanoidní bytost, s velmi tmavou kůží, se skřížila s mimozemskou
bytostí.
Celá společnost, celé lidstvo ... čemu říkáme člověk, je smíšená rasa s
mimozemskou a lidskou DNA.
Byli to Plejáďané, kteří zasadili lidskou DNA.
Ne kvůli procesu křížení, což si mnozí lidé myslí - myslí si, že jsme byli záměrně
zkříženi.
Ale to se nestalo, ve skutečnosti to byla láskyplná romantika.
Takže plejádská a lidská rasa - z toho máme dnešního člověka.
Rasy s bílou pletí běžně mají více plejádské DNA.
Ve smyslu, že jí mají více a mezi plejáďany a lidmi proběhlo více křížení.
Plejáďané jsou velmi, velmi hubení.
Vypadají více lidsky než jakákoliv jiná mimozemská rasa.
Do takové míry, že kromě pohybu byste si pravděpodobně nevšimli žádného
rozdílu.
Vypadjí velmi "skandinávsky"
Ale čím více máte plejádské DNA, tím je vaše kůže bledší.
A pokud máte tmavější pleť, obvykle máte více lidské DNA.
I když se pohybujeme do jiné atmosféry, tak se pohybujeme na jiná místa na
planetě.
Máme rozdílné faktory prostředí.
Takže tato osoba, která se podobá druhé osobě - řekněme že jedna osoba má více
plejádské DNA než osoba druhá.
I z takového křížení by vznikla jiná barva pleti.
Všechny rasy jsou vedlejším produktem křížení mimozemské a lidské rasy. A potom
jsme se přemisťovali do jiných oblastí a rozmnožovali se a tím pádem se změnila i
barva pleti.
To bylo hodně ovlivněno naší vlastní úrovní přitažlivosti.
Takže v určitých kulturách, byla červená kůže více atraktivní, takže domorodci měli
obvykle nejvíce dětí.
Takhle to fungovalo.
Teď se to snažíme překonat a i naprosto neatraktivní lidé mají děti.
Pro lidskou rasu to bývalo normální - přežije jen nejsilnější.
Takže ti nejatraktivnější byli ti, se kterými se nejvíce rozmnožovali.
Takže tady na jihu Ameriky, sociálně nejatraktivnější byli lidé s více snědou pletí.
Pokud se narodila žena s touto barvou pleti, její děti byli také stejné barvy pleti.
Takže vedlejším produktem je hodně dětí se červenou pletí.
To je důvod, proč je na Zemi tolik rozdílných ras.
Afričané jsou zajímaví, protože když se plejáďané s lidmi rozmnožovali, to je také
důvod proč jsme se začali přemisťovat.
Začali jsme migrovat pryč z Afriky. Ve skutečnosti velká skupina, protože
jsme mohli, díky tomu jak jsme s nimi spolupracovali, proto jsme veděli, že mimo
Afriku je nějaká pevnina.
Hominidé jsou kočovníci což znamená, že se pohybujeme.
Ale důvod, proč jsme věděli, kam jít, bylo že existoval mimozemský druh, který
videli jaká byla naše geografie
Hodně je zajímalo co bylo na severu.
Tak jsme se začali přemisťovat na sever, právě díky této spolupráci s
mimozemskými rasami.
Byla tam veliká skupina, která se rozhodla zůstat tam kde byla, protože se jim
dosud dařilo.
Měli jsme dostatek jídla, vody, naše společnost bylá skvělá - takže pouze malá
skupina začala prozkoumávat co je někde jinde.
Protože jsem viděl velmi zajímavé video o historii naší galaxie, má to asi 45 minút a
poslal bych ti ho jestli chceš
jasně, to bych moc ráda
Je to určitý druh channelingu ale je to skvělý
V tom videu mluvili o historii Sýrianů a Arkturiánů, Plejáďanů a lidské rasy. Mluvili,
že lidská rasa je směs sedmi mimozemských ras jako šediváků, Anunnaki,
reptiliánů atď
Na tohle mám jiný názor.
Nicméně tyto rasy se velmi zajímají o lidstvo. O tom není pochyb.
Toto je důvod proč nemůžeš... Chápeš že nemůžeš smísit jednu DNA s druhou
DNA?
No, ano.
Řekněme, že skřížíš koně a osla - z toho by vznikl kříženec, který by se nedokázal
rozmnožovat.
Dává to smysl?
Problémem je, že za 1) ty rasy, které si vyjmenoval, nemůžou ani na Zemi fyzicky
přijít.
Jejich těla by se ve vaší atmosféře rozpustila.
Což je důvod, proč se zjevují jako lidé namísto arkturiána, protože kdyby sem přišli
fyzicky, jejich těla by se v atmosféře rozpustila jako slimák v soli.
Takže zde nemůžou být, aby tě nějak geneticky mohli upravit.
Tvá vzájemná interakce by byl proud vědomí
Jsou ale i tací, kteří by zde mohli přežít. Dvě rasy, které si zmínil
plejáďané a šediváci. Obě tyto rasy zde můžou dýchat a křížit s lidskou DNA
To je hlavný důvodů, proč tu vůbec šediváci jsou
Takže jsou ješte stále tady?
No, to jo.
Jeden z důvodů, proč tu šediváci jsou je, že se snaží získat lidskou DNA. Ztratili
schopnost rozmnožování se.
Protože tehdy se rozhodli, že klonování je výhodnější.
Slyšel jsem příběh, že jsou původně humanoidní rasa, že zničili svou planetu a
museli se přemístit řekněme pod zem
a že se jejich DNA skrze klonování změnila atď
Nevím jestli je to pravda.
Část z toho je pravdivá.
Ještě mají svou domovskou planetu. Není to tak, že ji kompletně zničili, ale začali
být, my bychom to nazvali egoističtí.
V podstatě se rozhodli: "Proč bych s někým měl vztah a daroval život něčemu, co je
méně než Já. Pokud udělám klona, tak to je doslovná kopie mě samého."
Stala se z toho tak trochu posedlost.
Začali se klonovat po tolik generací, že doslova ztratili schopnost rozmnožování.
Ale narazili na problém a to, že klonové ztratili schopnost rozmnožování.
A pokud neustále klonujete genetický materiál, ironicky, některé části genetiky se
oslabí.
Všimli si, že je tohle problém klonování, ale doslova se klonovali po tolik generací,
že ztratili své pohlavní orgány.
Teď se musí klonovat, aby přežili. Tak musí najít něco se silnou DNA, která
odpovídá té jejich, aby se s ní mohli skřížit, a vytvořit něco, co může rodit potomky.
Což je důvod, proč jsou vůbec zde na Zemi.
Můžou se s lidmi rozmnožovat. Ale je to pro jejich prospěch
oproti tomu, čemu říkáme lidská rasa, což je vlastně směs plejádské a hominidné
DNA
to byla v podstatě milostná pletka, která vedla k vytvoření celé lidské rasy.
Dokonce lidé, kteří jsou směsí šediváků a lidí, a ti doopravdy existují. I tito lidé mají
v sobě plejádskou, hominidní a šediváckou DNA.
Protože člověk se skříží se šedívákem - stále má tu plejádskou DNA.
-Dává to smysl? -Ano, jistě.
Tohle je fascinující.
Chtěla bych tyto věci vidět.
Jak o tomhle všem mluvíš, odkud bereš tyto informace?
Jseš připraven to slyšet, nebo ne?
Protože většinou na veřejnosti neprozrazuji svou skutečnou totožnost.
Prostě ti to řeknu a ty se můžeš rozhodnout, jestli to v tom videu necháš nebo ne,
dobře?
Já jsem Soul fork ("rozdelená duše") - to znamená, že z nefyzické energie... většina
lidí na planetě jsou nefyzickou energií, která se projevuje ve fyzickém těle
Já jsem nefyzická energie, která se projevuje v těle Arkturiána - mimozemském
těle.
Tato mimozemská bytost se rozhodla se potom projevit v lidském těle, 12krát. Toto
je dvanáctá inkarnace.
Je to docela vtipné, protože předtím, než jsem sestoupila sem na Zemi, bylo tam
několik Arkturiánů, 6D bytostí
kteří dokonce rozhodli, jak budu v tomto životě vypadat.
-Chtěl by si vědět proč? -Ovšem.
Přišla jsem sem se záměrem oslovovat lidi z celého světa.
A abych to dokázala, lidské bytosti věnují pozornost tomu, co je atraktivní, že...
ale na základě toho, kde se geograficky nacházíš, některé věci jsou atraktivní a
některé zase ne,
takže opravdu krásná žena v Africe by mohla přijít do Ameriky, kde by byla
považována jako velmi škaredá.
Nicméně existují určité rysy, fyzické znaky, díky kterým je člověk atraktivní, ať se
nachází kdekoliv.
Předtím než jsem sem přišla - není to tak, že můj vzhled je velmi krásný pro jeden
kontinent a pro druhý už ne.
Jde o to, že na planetě není člověk, nehledě na to do jaké země půjdeš, aby
nevnímal nějakou úroveň přitažlivosti.
Tím pádem vám budou věnovat pozoronost.
Je vtipné přemýšlet nad sebou, jako že jsem nějaký velký vědecký projekt.
Ale to je také důvod, proč jsem na Zemi přišla a prožila to co jsem jako dítě prožila,
kvůli tomu, že lidé žádali...
aby se spojili s... v podstatě "channely" a ti jim říkali, jak vesmír funguje.
Ale většina lidí je poslouchá a říká si: "No, to by mě nefungovalo, protože neví, jaké
to je být v takové situaci."
Takže já si vybrala takový život, který je nejhorší jaký by člověk mohl zažít, a dostat
se z toho, a učit lidi jak to dokázat.
To bych nemohla, dokud bych to neprožila.
Takže aby jsi mohla učit druhé lidi, vybrala sis své prožitky z dětství.
Ano a na jisté úrovni to děláme všichni.
co je zajímávé, že to co jsem udělala, není tak rozdílné od toho jsi učinili ty, než jsi
přišel do této fyzické reality
Vybíráte si to účelově.
Ať už jste mimozemšťan nebo někdo jiný, vybíráte si své zkušenosti.
Na základě nějakého prospěchu.
Já jsem si svého účelu více vědomá, protože jsem své uvědomění nevypla, když
jsem přišla sem na Zemi.
Pro mnoho lidi to není moc prospěšné, aby znali tuto informaci o mé totožnosti.
Protože lidé si říkají: "Je naprosto šílená, už ji nebudem poslouchat."
Nebo si říkají: "Nojo, jenomže ona je mimozemšťan, proto to umí, tak proto to já
nezvládnu."
Takže to je neužitečné.
Jediný důvod, proč někteří lidé, jako ty, jsou schopni příjmout tuto informaci je
že tvoje mysl je rozvinutá na tolik, aby pochopila, že lidé jako my existují.
Je a je rozvinutá do té míry že převezmeš zodpovědnost za svůj život, nehledě na
to, kdo jsem.
Nějakou dobu sis přál potkat mimozemšťany a tak se tvé přání vyplnilo ( :) )
Možná nepřiletím ve stříbrné lodi, ale...
Nenapadlo mě, že to bude takové příjemné setkání :)
potkat mimozemšťana
Ale dává to úplný smysl když si mluvila o kráse že jsi dajme tomu prototyp
univerzální krásy. Ano
To by dobrá volba. To nebyla jenom moje
Když o tom mluvíme, co život na jiných planetách naší sluneční soustavy?
Protože na Marsu je hodně zřícenin, kdo tam byl? Jaká civilizace tam byla?
Zdá se, že o tom docela dost víš.
Na internetu je toho hodně.
Nikdy jsem se pořádně nedívala, možná bych měla.
Myslím, že bychom si měli přestat nalhávat, že Země je jediná planeta, která kdy
byla obyvatelná.
Problémem je, pokud si myslíš, že jsi jediný
což si většina lidí myslí. I kdybys byl ve stejné místnosti jako mimozemšťan, neviděl
bys ho.
Je to až tak extrémní když říkám, že si tvoříte svou vlastní realitu
Pokud očekáváš, že mimozemšťané nemůžou existovat, potom je nikdy neuvidíš -
doslova.
Většina mimozemšťanů můžou sami sebe velmi lehce zamaskovat za přírodní
zákony tohoto vesmíru.
Lidská rasa je jako mravenec, který je přesvědčen, že jediná realita je dřevěná
podlaha
Mravenec nemůže vědět o Francii
Ale ano, existuje mnoho mimozemských ras, které v této sluneční soustavě žily.
Které stále žijí ve vaší sluneční soustavě.
Říkáš "vaší", není to i tvá sluneční soustava? -Ne.
Protože jsi nepoužila naše, použila si Vaše
Je to kvůli informacím. Všimneš si, jak říkám "vaší" a "naší".
V podstatě když budu mluvit k většině lidem na základě svých zážitků z dětství, tak
to bude z lidského pohledu
Protože to není tak, že jsem mimozemšťan v lidském těle.
Teď mám 3 úhly pohledu
Většina lidí má 2.
Většina lidí mají pohled svého vyššího já a svůj lidský pohled. 2 úhly pohledu. Já
mám 3.
Lidský, mimozemský a nefyzický.
Takže s tebou mluvím vždy z jednoho tohoto pohledu.
Když s tebou mluvím o tom, jak se dostat z bolesti, budu mluvit z lidského pohledu.
Budu používat slovesa jako "my" a "naše".
Ale když mluvím o mimozemšťanech, tak mimozemský pohled o tom ví nejvíce, no
a pak mluví o všem lidském jako "vaší".
Není s tím nijak spojený. Je to jiný pohled.
Rozumím. To je důvod, proč jsem se ptal, proč si říkala "ve vaší sluneční soustavě"
- věděl jsem, že to nejsi fyzicky ty.
Mění se ti oči, když mluvíš z jiného pohledu? Protože vidím v tvojich očí ty zmněny
-Ano.
Protože pokaždé když mluvíš z..... no je to jeden proudu vědomí, ale úhel pohledu
je jiný
takže kdyš se znovu napojím na můj úhel pohledu, jsem s ním víc v zarovnání, tak
se odpájím od mojeho fyzického ja a zarovnávám s mojím mimozemským
aspektom
Potom vibruji více na té frekvenci. Dává to smysl?
A když vibruji na té frekvenci, potom se ta frekvence může více projevit skrz tohle
fyzické tělo.
Uvidíš změnu ve způsobu jak vypadám, jak se pohybuji, gesta která používám.
Viděl jsem, jak se ti mění oči, tak proto jsme se zeptal.
Máš pravdu
Jsem ráda, protože většinu lidí to vystraší.
Pro mně to bylo něco fascinující, že jsem to mohl vidět na vlastní oči
jak se dejme tomu mněníš, když povídáš
Uvědomil jsem si, že to nebylo se všemi otázkami, jenom s některýma?. Ano
Tak proto jsem se ptal
První věc kterou jsem se chcel zeptat..., měl som jsem v mysli otázky jak bude
tento rozhovor probíhat
tak jsem se chtěl zeptat první nebo poslední otázku jestli "channeluješ" tvoje
odpovědi
Není to považované ze channeling
Ano, to vím.
Není to channeling, protože channeling vám v podstatě umožňuje být jako satelit,
který přijímá kanál.
Takže, stejně jako když rádio přijímá 98,2 FM.
Umožňuješ sobě, aby ta energie proudila skrze tvé tělo, ale to není to samé,
protože ... nebudu chodit kolem horké kaše. Každý člověk může dělat channeling.
Jako lidé...
málem jsem zase řekla "vy"...
lidé jsou antény, žijící bytosti jsou antény.
Takže můžete dělat channeling.
Ale já se v podstatě můžu okamžitě naladit na frekvenci této bytosti a stát se jí.
Ne že bych se naladila, a pak se tou bytostí stanu. Je to ... jak bych popsala ten
rozdíl...
Je rozdíl mezi.... ok vezměme si "klasický" channeling
Myslíš, že většina lidí co tohle sledují zná Abraham Hicks? -Ano, určitě.
Jsou tady asi nejpopulárnější.
Protože jsou nejpřesnější
-A také zábavní. -Ano, a jsou nejvýstižnější.
Pokud chcete poslouchat nějaké vysoce vibrační bytosti, tak právě je mám ráda.
Jednou mě někdo poslouchal a řekl mi: "Panebože, to co říkáš je podobné co říká
Abraham Hicks." A já: "Kdo je Abraham Hicks?"
A tak jsem si o něm něco vyhledala. Mám ho ráda.
- Znáš Bashara? Neviděla jsem mnoho jeho věcí ale znám ho, ano
Vězměme si Abraham Hicks.
Eshter, ve svém denodenním životě, není jako Abraham.
I ona má problémy se zemí. Má ve svém denodenním životě problémy.
Je to zřejmé, fakt, že její manžel zemřel na rakovinu.
Eshter a Jerry jsou fyzicky pořád lidé.
Jsou schopní channelovat vibraci Abrahama.
Já jsem spíše jako fyzické vyjádření této energie.
Takže pokud by Abraham měl sestoupit sem na Zemi a být schopen se fyzicky
manifestovat - to je co jsem já.
Dává to teď více smysl?
Jasně, vím přesně co tím myslíš.
protože ty jsi mi podstatě vyvrátila vše co jsem o lidské rase vědel nebo studoval,
tím myslím její historii
Řekla si, že je mix jenom hominida a plejáďanů. A to mi proste momentálně nesedí
No, to je v pořádku, nemusí.
Jen proto, že tu sedím a mluvím s tebou o pohledu, s kterým jsem sem přišla,
neznamená, že s tím musíš souhlasit.
To je také, co na této práci tolik miluji.
Pokud je pro vás něco prospěšné, tak to použijte, pokud ne, tak si toho nevšímejte.
Teď ohledně konceptu Duté Země.
Žijeme uvnitř Země nebo na povrchu?
Jseš jeden z těch lidí, kterým se tento koncept líbí?
To byla otázka (od čitatele)
Ne, Země není dutá, ale existuje několik dimenzionálních realit, které existují
současně.
Zemské jádro si můžeš představit buď jako fyzické jádro, nebo 4D zemské jádro. A
4D zemské jádro - v této realitě žije obrovská civilizace
Což je důvod, kdyby vědci pronikli až do středu Země ve 3D, dlouho by tam
nepřežili, protože by narazili na kov. Narazili by na jádro.
Přesně jak by očekávali.
Ale pokud by někdo, kdo pracuje na tom, jak se dostat mimo své tělo, šel do středu
Země, byl by v 4D realitě, kde by prožili zkušenost Duté Země.
-Takže v této 3D realitě, žije uvnitř Země teď nějaká rasa?
Mnoho
Inteligentních?
Super inteligentních
Něco vám řeknu, vaše oceány zůstanou pro vás záhadou ještě nějakou chvíli.
Existuje mnoho bodů propojení mezi mimozemskými rasami a středmi mnoha
galaxií
ze kterých se nakonec stane portál, který se otevře přímo pod vaším oceánem
Váš Bermudský trojůhelník je jeden z těch příkladů
závoj (plášť) je na tom konkrétním místě velmi tenký
mezi centrami vícero galaxií a toho místa
Takže to můžete použít podobně jako my používáme výtah.
Přímo z jednoho místa přímo do středu.
Před pár týdnami jsem viděl video, kde mluvili o tom, že lidská rasa
mezi roky 2015 - 2017, si bude globálně vědoma, že mimozemšťané existují.
-Co si o tom myslíš? -Ještě to není rozhodnuto.
Ale, tohle překvapuje trochu i mě.
Protože sestoupením sem na Zemi se rozmunělo, že nikdy neodhalíme to, kdo
doopravdy jsme.
Nikdy, myslím tím, že nikdy bychom mezi sebou ani nespolupracovali
Směřovali bychom tak hluboko do programu, že by to bylo něco, co bychom nikdy
neodhalili.
A my jsme očekávali, že lidská se nevyvine do stupně, kdy by si vůbec přála takové
informace
Nakonec pokračují v natáčení filmů, kde ji (lidskou rasu) vyhazujeme do vzduchu,
že?
Z tohoto důvodu jsme nikdy neplánovali vlastne žádný program "odhalení"
Ale teď, kvůli neuvěřitelné expanzi, která se děje, lidstvo je daleko napřed, než
jsme si mysleli, že v této době bude.
Keď hovoríš "My", akú rasu tým myslíš
Mimozemšťanov
Ktorých?
Arkturiánov, Plejáďanov, Sírianov, Lýranov a pár iných ktorí nehrajú až tak veľkú
úlohu
Takže ty hovoríš za nich všetkých?
OK, takže... Vieš ako existuje Greenpeace?
Greenpeace ta organizácia?
Ano :)
A vieš ako tam sú čierny a biely ľudia a mexikánci ktorí všetci pracujú pre
Greenpeace?
Ano
povedzme že tam vonku sú tak isto organizácie ktoré existujú...
a viaceré rasy sú ich súčasťou
viaceré mimozemské civilizácie sú členmi týchto organizácií
a ich hlavná úloha je pomocť expanzii, tej ktorej rase ktorá je v procese expanzie
my už chápame jednotu, takže chápame že tam nieje žiadny rozdiel medzi Vami a
nami
a tak keď túžite po mieri a ak je to v našom najlepšom úmysle tak zostúpime a
pomožeme s tou Vašou túžbou
takže tak ako je veľa ľudí ktorí si vyvinuli veľmi blízky vzťah k delfínom
tak je veľa mimozemšťanov ktorí si vyvinuli veľmi blizky vzťah k ľudom
a tak sme sa "prihlásili", nieje to ako ľudské "podpísanie zmluvy"
ale vybrali sme si byť časťou tejto organizácie
a ľudia im dali veľa názvov
som si istá že si už niektoré počul, Galaktická federácia je vlastne ta najvačšia s
ktorou majú ľudia vzájomnú komunikáciu (spoluprácu)
a keď hovorím My, tak myslím tých z nás ktorí sú súčasťou tej istej "veci"
Intergalaktický Greenpeace, to znie tak neuveriteľne, ako sci-fi
Ano to je
Čo som tým ale myslela?
Koho reprezentuješ, keď som sa pýtal koho myslíš tým "My"
Takže ja reprezentujem organizáciu niečo ako Galaktickú federáciu
bolo by to bližšie k tomu čo ľudia teraz nazývajú
Rád svetla
Je to vlastne malá organizácia
čo je smiešne?
ide o to že ty hovoríš o nejakej galaktickej organizácii a potom povieš že je to
menšia organizácia
ako by to bola nejaká miestna spoločnosť v meste alebo tak :)
Ano tak nejak to je
Ano, len je to vtipné, to nieje zlé že je to vtipné, ale ta myšlienka toho že teraz
vedieme tú konverzáciu ktorú vedieme
to je úžasné
ano, je to malá organizácia takže. veľa znás... nechcem povedať veľa, možno tak
13 z nás prišli sem do fyzickej reality
všetci s roznymi úlohami
tento krát bez toho aby to znelo egoisticky som ja ten kľúčový hráč, ja som dovod
prečo vačšina z nich je vobec tu
pretože existoval záložný plán iba v prípade že by sa mi nepodarilo dostať preč
takže už dlho predtým než vznikla myšlienka, že zostúpim dole kvoli tomuto zámeru
moja úspešnosť bola tak nízka sa dostať z tej situácie keď som bola mladšia
tak ten "výlet" nebol roky a roky schválený, my nemáme roky ale ľudia ano
tak ľudských rokov a rokov
a potom rozmiestnili rozne druhy..., v prípade že by neutiekla a také veci
takže som sem bola poslaná s veľkým počtom ľudí ktorí sú na roznych miestach na
svete iba pre prípad, šak vieš
nikdy som ich všetkých nepoznala ale teraz už ano
a teraz niektorí tak isto učia spiritualitu a ovplyvňujú ľudstvo určitým sposobom ale
Čo?
Z ktorých sú krajín?
Z ktorých čo?
Krajín, štátov
jeden je Austrálii, Kanade, jeden vo francúzkej Kanade v oblasti Quebeku
ďalší je práve teraz vlastne tu v Utahu ale to je preto že som tu ja
to sú 4, jeden z nich práve teraz v Brazílii, jeden sa zorhodol letieť do Uruguaya
to je 7, ďalší..., neviem na ktorom teraz som...
Jeden je v Mexiku, jeden sa ešte nenarodil, je na ceste
A jeden ide odtiaľto do Austrálie aby sa stretol s tým ďalším
takže nikto v Európe?
Nie, chceš vedieť prečo?
samozrejme
Pretože Európa to nepotrebuje
Skvelá odpoveď
Je to pravda, musím byť úprimná, z nášho pohľadu keď sa pozrieme na Zem
v zmysle kto potrebuje navačšiu pomoc a kto nie
Európa sa nedostane ani na zoznam
Jakto?
Pretože počas toľkých rokov čo ste tam trpeli tak ste nejak našli sposob ako z toho
von, aby Vým to fungovalo
viac než v iných krajinách kde sú hladujúce deti a prostitujúce ženy a iné krajiny
kde máme
kde máme také náboženské utlačovanie že nikto nemože dýchať
a iné miesta kde sme tak nesmierne nezdraví že nikto sa nedožije viac ako 10
rokov
v zmysle osobných slobod sa má veľa európanov lepšie než veľa iných ľudí
a tak keď prídeme, obyčajne sa rozhodneme ísť do okrajových miest, čo je dovod
prečo žijem kde žijem
To vysvetluje veľa vecí
to neznamená že celá Európe je úplne úžasná, stále sú tam trpiaci ľudia a tragédie
samozrejme to je všade len na iných úrovniach
takže keď sa bavíme o mimozemšťanoch
ktorí sú tí čo spolupracujú s našimi vládami
Greys a reptiliáni
to nieje nič nové, ľudia o tom vedia..
To je hlavný dovod prečo, no vlastne to nieje hlavný dovod ale je to dovod prečo
veľa z nás tu teraz je
takže chcem aby si sa na to pozeral takto. Predstav si že si časťou Greenpeace a
na mori sú rybárske lode čo lovia veľryby
a tvoje obľúbené zvieratá sú veľryby
takže prídeš sem a zoberieš si svoju rybársku loď a dáš ju medzi lovcov veľrých a
veľryby
veľa z nás ktorí sú arkturiáni, plejáďania, síriana a lyrania, tí obzvlášť
to tak nejak robíme s greys a reptiliánmi
je dovolené takto zasahovať?
Je to takto. Teraz to bude super komplikované
samozrejme nemožeme zasahovať do slobodnej vole
nemožeme ani kebyže chceme, pretože ty si vytváraš tvoju realitu tým, čomu
venuješ svoju pozornosť
takže sposob ako sa greys a reptiliáni natlačia do ľudskej skúsenosti
je tým že sa ľudia dostanú do vibrácie obeti
takže ak ľudia obzvlášť ak sú na opustených miestach, niekde v divočine
ak sú mentalite obeti, tak potom sú "zhodou" k únosom
a my do toho nemožeme zasahovať. Preco? Pretože je to považované ako za
"pozvánku". Nieje to zaujmavé?
ľudia sú tí jediní čo poznajú pocit obete
vo zbytku vesmíru keď myslíš na myšlienky ktoré ti pripadajú že si obeťou
tak si toho zhodou, pozval si si to do života
takže prečo by som ja zasahovala ak si to niekto vyslovene pýta
ľudia si niesú vedomí toho že si to pýtajú, ale vibračne o to žiadajú
takže s tým možu robiť čokoľvek, takže čo je náš jediné východisko?
Naše jediné východisko je naučiť ľudí ako si zvýšiť dostatočne frekvenciu tak aby
neboli vo frekvencii obete
a teda aby s tým neboli v "zhode"
a ak sa človek dostane do dostatočne vysokej vibrácii kde ani nevnímajú pocit
obete
tak by potom nemohli nikde zažiť greys alebo reptiliána
a nemožem povedať že tie druhy sú všetky negatívne tak ako..., buďme úprimní
vo vesmíre nieje na ľudstvo pozerané s tak krásnymi očami
toto je dovod prečo reptiliáni majú na Vás názor ktorý majú
Pozri sa na nich, zabíjajú kravy a držia ich v malých klietkach
privazujú ich k podlahe a ty mi hovoríš že toto je vyvinutý druh ktorý by mal mať
dovolené žiť
takže ľudia nemajú moc pevné základy na ktorých stáť keď ukazujú na reptiliánov a
hovoria
Ó moj bože, aký hrozný druh
ale tak isto je aj veľa úžasných vecí na ľudskej rase a ako vieš tak existujú ľudia
na tejto planéte, veľa z nich je absolútne úžasných a hodných aby sa zachovali
takže ľudia robia reptiliánom to isté čo robia reptiliáni ľudom, žiadny ľudia by nemali
existovať, nemali by mať dovolené existovať
sú proste miešnym druhom
a my povieme to isté vo vzťahu k nim
kde sú niektorí ľudia, niekté bytosti
reptiliánskej povahy, ktoré sú úplne úžasné
a sú to dokonca členovia ktorý pracujú pre našu organizáciu
prechádzajú veľa preprogramovaniami pretože sú vychovávaní s myšlienkou že ste
smiešna rasa
ale sú tu aby si rozšírili myšlienky takže nemožu byť spájaní s našou predstavou
reptiliánov
ale vesmírna perspektíva vo vzťahu k ľudom nieje o moc iné než Vaše vesmírne
očakávanie relatívne k reptiliánom
dokážu žiť reptiliáni v našej dimenzii?
Nie
Možu sa sem ale holograficky naprojektovať
takže ak máš nejakú vzájomnú interakciu s niečím čo vyzerá ako fyzický reptilián
nieje to tá skutočná vec, je to holografický obrázok ale sú schopní tento
holografický obraz naprojektovať
ktorý ty dokážeš vnímať s dostatočnou jasnosťou tak že sa ti to bude zdať pevné
takže je to 3D hologram ak si s nimi vo fyzickom kontakte
ale to nieje ich preferovaný sposob ako jednať s ľudskou rasou
uprednostňovaný sposob je zmocniť sa signálu, čo znamená že umiestnia niečo čo
sa volá "visačku"
frekvienciu ktorá je napojené na ľudskú auru čo im dovoľuje vlastne premocť Vaše
vedomie s ich vedomím
čo je dovod prečo milujú používanie ľudí z vlád
Ano takže to bola aj otázka ktorú som sa chcel opýtať a to o klonovaní hláv štátov
Deje sa niečo také?
Kto bol v tejto galaxii prvý, reptiliáni alebo humanoidi nejaká iná rasa
je to rasa ktorá už viac neexistuje
a problém ktorý tu je že my ako arkturiáni žijeme v 6D, nepoužívame slová
ľudia existovali až po nich takže ani oni nemajú meno pre túto rasu
takže pre túto rasu neexistuje žiadne meno
ktoré by som ti mohla dať bez toho aby som si nejaké vymyslela
alebo bola to rasa pred ľudskou rasou
v zmysle..., neviem či sa správne vyjadrím, povezdme Plejáďania, Síriania,
Arkturuáni kto bol prvý alebo sú to rozne línie?
Rozdielne línie
niesú nijak prepojení
veľa z nich sa objavilo (vynorilo sa) tak ako ľudia sa objavili na Zemi, tak ako sa
objaví baktéria
nieje to tak že musíš zobrať baktériu a poslať ju sem a potom sa to stane
život sa objavuje ako odpoveď na túžbu, ako sa objavil na odpoveď túžby tam
takže čo možeš sledovať na jednotlivých systémoch je že ľudia sú vedlajší produkt
prvotných baktérií ktoré tu boli ako prvé na tejto planéte
ano je pravda že ste sa skrížili, to to trochu zamotalo ale...
ale povedzme že na mojej planéte
my sme evolučným vedlajším produktom dokonca tých najmenších
mikroorganizmov ktoré tam existovali ešte pred nami
Dáva to zmysel?
Ano samozrejme
takže ty si príbuzný k prvej rybe čo kedy žila
to milujem pretože to je jednota božského tvorenia a evolúcie
takže jak je vlastne ľudstvo staré?
Ó bože to ani v rokoch neviem
túto otázku som predtým nikdy nemala, nikdy som sa predtým nepýtala
ok to nevadí
pretože sú rozne droje a niektoré hovoria, 300tisíc rokov, niektoré 450tisíc rokov
Prečo na tom záleží?
Nezáleží na tom je to len
Je to dobrá otázka ale... Mám ti povedať tajomstvo? Poviem ti tajomstvo
Niektoré otázky ktoré sa pýtajú ľudia mimozemšťanov nedávajú z nášho pohľadu
žiadny zmysel
je to asi preto že je to náš názor na to na čom záleží a na čom vobec nezáleží ale..
je to ako niektoré otázky ktoré by sa ma ľudia opýtali sú...
odovodnenie za nimi nieje úplne v "zarovnaní" (súznení), vieš
Ano chápem
Existuje odpoveď na tvoju otázku ale ja ju proste neviem pretože som sa nikdy takú
otázku nepýtala
ale dosť otázok na ktoré sa pýtaš sú...
skončia v pozitívnom mieste?
a sú pre teba užitočné? A niesú tam niektoré otázky ktoré sú užitočne pretože
no nie zrovna užitočné ale ty ich vnímaš ako užitočné pretože
s nimi boduješ
Ano viem čo myslíš
Viem presne čo myslíš
takže otázku ktorú by sa ťa mimozemšťan pravdepodobne opýtal je, prečo je tak
doležité vedieť odpoveď na tú otázku
pretože toto bola moja obľúbená téma, ktorú som dajme tomu študoval 2,3,4 roky
tak teraz keď mám tú príležitosť sa opýtať, tak sa pýtam
Ja viem že to neslúži super vysokému účelu, tak ako horovoríš
ja chcem vedieť čo to bude znamenať pre teba osobne, keď to budeš vedieť
Tak by som to proste vedel, vedel by som kto nás vytvoril, ako dlho sme tu...
máš pravdu že ma to neposunie tak dopredu ako iné otázky o....
Ok, mám pre teba inú otáku, prirpavený?
Kedy si myslíš že "sme sa stali"?
Po všetkých tvojích skúmaniach, intuitívne, ak sa ťa teraz opýtam, kedy vznikla
ľudksá rasa, čo by si povedal
Tá ľudksá rasa ktorútu je teraz?
Neviem to by bol odhad od...
Nemáš nič čo by ti v srdci hovorilo že toto je tá odpoveď?
povedal by som milióny rokov, alebo miliardy ale
ale ak myslím toto ľudstvo práve teraz
tak by som povedal niekoľko sto tisíc rokov
Prečo o tom pochybuješ? Prečo pochybuješ o tvojej odpovedi?
Pretože my nepochybujeme
Kvoli tebe pochybujem o tej odpovedi
Pretože myslel som na určité číslo... Aké to bolo?
bolo to 450 tisíc rokov alebo niečo podobné
Prečo by sme o tebe pochybovali?
Toto musia ľudia pochopiť, vy máte ten istý prístup k tým istým informáciám ktoré
mám aj ja
je pravda že som strávali viac času v Akašských záznamoch ale to neznamená že
nemožeš ísť na presne to isté miesto
To je super že si to spomenula, otázky boli aj ak sa možem ešte opýtať a preskočiť
na chvíľku mimozemšťanov
pretože toto by mohlo byť zaujímavé pre veľa iných ľudí a to je ako sa dostať k
Akašickým záznamom?
Dostante sa mimo tela
Mám celé youtube video o tom. Viem že máš ale ešte so mho nevidel
Tak to si poriadne vygeekuj, uži si to, bude to super
Máte ten výraz tam odkial si?
Vygeekovat?
Vygeekovať? Nie
Ok vygeekovať znamená úplne sa odviazať (odovzdať) tomu čo ťa zaujíma
takže ak si niečím posadnutý, tak ťa volajú geek v tom obore
ten výraz geek poznám
takže vygeekovať znamená proste sa tomu odovzdať
to geek out znamená sa tomu úplne poddať takže to sa ti bude páčiť
Ale pristupovať do akašických záznamov možeš mimo teľa alebo v meditácii
takže povedala by som že sa nauč jedno alebo druhé alebo najlepšie oboje
pretože toto je ten problém, ľudia si myslia že akašické záznamy su niečo ako
miesto
ale to nieje miesto
je pravda že tvoje 4 rozmerný a 5 rozmerný aspekt može projektovať výzor toho
miesta
ak ti to pomože niečo pochopiť ale to je iba projekcia
keď hovoríme o akašických záznamoch tak to znamená že akákoľvek myšlienka
ktoré kedy existovala stále existuje
a možeš pristupovať k akejkoľvke myšlienke ktorá kedy vznikla
To bolo frustrujúce alebo jak?
Nie nie nie
Možem mať ešte jednu otázku o mimozemšťanoch. Ty si jak ok bežte preč, ok
vráťte sa naspať
Pretože existuje veľa roznych informácií pozitívnych a negatívnych o Anunnaki tak
ma to zaujíma
Takže ako ich vidíš ty?
Ja niesom ich fanúšik
Nie si ich fanúšik
Začala by som tým že Illuminati (pýtal som sa na Anunnaki) začali s pozitívnym
zámerom
ale ako sme videli tak veľa režimov na Zemi začala z dobrého úmyslu a končili
ako veci ktoré vidíme ako Hitler
Takže chápeme že si vytvárame našu vlastnú realitu máme ...
toľko z nás je v tomto času uvedomelých, toľko z nás si to už kontroluje
a je si vedomá toho ako si vytvárame našu realitu, pravú silo ako si možeme
vytvárať realitu, zastaviť čas, nájsť ten elixír
a problém je že moc je skorumpovaná, ľudia ktorí niesú v kontakte s ich vnútornými
problémami
takže ak nie sme na vrchole nášho vlastného podvedomia ak niesme nad našimi
vlastnými "tieňovými askpektmi"
tak ego s nami može robiť čo chce a v tú minútu keď k tomu pridáš moc tak mi
záleží na tom si udržať veci v tajnosti
zrazu je doležité, kto vie a kto nevie a tak, mám pokračovať?
a tak máme teraz skupinu ktorá sformulovala všetky základné princípi toho o čom
sa teraz bavíme
v tomto rozhovore, že si vytvárame našu vlastnú realitu
máte tu absolútnú kontrolu
zoberiete tú pozitívnu informáciu a prekrútite ju na niečo
čo možeš použiť na ublíženie, možno že si myslíš že možeš použiť pre svoje
vlastné dobro
ale zobral si iba jednu časť informácií, nie tú ďalšiu časť. Ľudia ktorí sú v
súčastnosti časťou Illuminátov
tak chápu myšlienku že si vytvárame našu vlastnú realitu ale nechápu myšlienku
jednoty
takže nechápu že nemožeš byť nad niekym bez toho, aby tvoje vlastné ja bolo pod
tebou tak isto
takže v tú sekundu keď prevezmeš kontrolu nad niečim iným
tak vlastne robíš zo seba obeť
pretože nechápu tejto jednote, je jedno čo robia iným ľudom
takže práve teraz Illuminati niesú nič iné ako celosvetová vláda
sú identické, pretože oni sú celosvetová vláda. Illuminati sa teraz stali organizáciou
v ktorej
veľa Vašich svetových zástupcov, ktorí su korumpovaní na dennom poriadku sú jej
súčasťou
a problém je že hneď po tom ako sme vynašli peniaze čo je úžasný koncept sám o
sebe
tak teraz možu byť použité peniaze na kontrolovanie každej krajiny
a keď ľudia ktorí kontrolujú peniaze a kontrolujú krajiny a tak kontrolujú ľudí
sú skorumpovaní a časťou Illuminati. Tak máte tento lavínový efekt ktorý ma vplyv
na všetkých
čo existujú takže vobec niesom fanúšik Illuminatov
Ok ale ja som sa pýtal na Anunnaki
Na čo?
Nie Illuminati
Mala by to byť mimozemská rasa Anunnaki
To je niečo úplne iné
Ok nevadí, Illumináti boli skvelí ale pýtal som sa na Anunnaki
Sú úžasní
Čo si o nich počul negatívne?
Podľa mojho názoru sú pozitívni
ale počul som že spolupracujú s našimi vládami, že tu majú základne
existuje veľa dezinformácií o nich
Ale myslím že sú pozitívni
Toto je veľmi vtipné to počuť. To ti musím povedať
Ok takže jedna časť plánu Illuminátov je dovod prečo sa o tomto budeme baviť
znovu
plánom Illuminátov je aby si ľudia mysleli
že každí kto je ich súčasťou, tak k nim vlastne nepatrí
takže Illuminati teraz vedie že boli odhalení
a tak sú ochotní aby si ich mená, iba mená, to celé odniesli
ale ak si to odnesú ich mená, tak sa pokúsia presvedčiť vačšinu obyvateľstva že
ľudia ktorí su Illuminati
tak to niesú oni
takže oni sa ťa budú snažiť presvedčiť že niekto ako ja je súčasťou Illuminatov
alebo celosvetovej vlády alebo niekto ako Anunnaki sú časťou celosvetovej vlády
takže sa pokúšajú aby si ich opustil, ale možem ti osobne povedať že neexistuje
nikto menej pravdepodobní
kto by sa stal ich súčasťou než tá konkrétna skupina
doslovne nieje nikto menej pravdepodobní
to je tá najvačšia vec proti ktorej sú
to by mohlo byť ako ... a to by som poznala kebyže klamú, oni sú vibračne
zarovnaní
to by bolo niečo ako prísť sem a povedať že idem zachrániť delfínov a tajne im
podrežem krk
v súčastnosti existuje toľko paniky o propagande a toľko paniky o konšpiráciách
že ľudia vo všeobecnosti neverie nikomu a čím si viac ľudia uvedomujú čo sa tu
skutočne deje
tak pri vačšine z nich si možeš všimnúť až paranoiu
pretože si ešte sami neveria, pretože ľudia ktorí si uvedomia čo sa deje, Ó mojbože
ja niesom sám
existuje aj veľa iných mimozemských bytostí ktoré vlastne spolupracujú s našimi
vládami a vlastne niektorí
z nich nemajú moc dobré zámery
a potom budú v tom ako: Ó moj bože. Vlády sú proti mne, ľudia sú proti mne
a ja si neverím a tak je to úplné nedoverovanie a tak majú sklon
sa pozerať na veci, či som to ja alebo Anunnaki
s vibráciou nedovery
čo je dovod prečo vidíš komentáre aké vidíš na mojich videách
never jej pretože vyzerá ako vyzerá, Illuminati si vždy vyberajú pekné ženy
Ano je to presne tak ako hovoríš
Povedala si že nieje žiadny dovod prečo by Anunnaki ublížil ľudom, je nejaký určitý
dovod prečo existuje taký úzky vzťah
medzi ľudmi a Anunnaki?
Blízky vzťah medzi ľudmi a Anunnaki?
Máme niečo spoločné?
Ľudia komunikujú s Anunnakimi už večné časy
na začiatku si mysleli že Anunnaki bol boh
tak ako zle pochopiliveľa iných mimozemšťanov ako bohov
a veľa mimozemšťanov to zneužilo, to ťa možem uistiť
Pretože jedna z informácií bola že
že ľudia boli vytvorení Anunnakmi aby ťažili zlato v baniach
a potom zminili ich DNA aď atď
Vobec nie. Ó moj bože. To je presne všetko čomu oni neveria. Všetko
Nedokážem zostávať v údive tak ako Anunnaki tomu čo ste vy ako druh schopní
a zároveň Vás využiť na ich vlastné účely
to o čom hovoríš je reptiliánsky režim
oni by to veľmi pravdepodobne spravili ale tu je ďalší problém
je pravda že zlato vytvára veľmi vysokú frekvenciu
super vysokú frekvenciu
takže by mohlo byť prospešné iným druhom ale ľudia majú tento problém
a robia toto so zlatom, zoberú to čo je cenne pre nich
a potom predpokladajú že je to cenné pre všetkých, vobec nieje pravda, vlastne
veľa mimozemských druhov
neviem či to vieš ale niektorí vtáci na Zemi poskakujú a zbierajú steblá pre ich
partnerov
a ten vták by mohol prísť s konšpiračnou teóriou že ľudia ich šlachtia
aby im mohli brať ich steblá
Cítiš jak je to smiešne z ľudskej perspektívy?
Takto smiešna pripadá tá myšlienka Anunnakim
Čo by som dočerta robila kopou zlata, to je ľudská vec, ľudia majú radi zlato
Poviem ti čo by Anunnaki s tým zlatom spravili
Pretože si pravdepodobne nepočula tento príbeh
Niečo nebolo v poriadku s ich planétou a Slnkom tak potrebovali zlato aby ho
rozprášili v atmosfére aby odrazilo slnečné lúče
Ja tomu nerozumiem, okrem faktu že to znie absolútne šialene ak rozumieš tomu
ako funguje Vesmírna energia
Ak sa bavíme o Anunnaki tak sa bavíme o rase ktorá je tam vibračne vysoko, že oni
už vobec nepotrebujú Slnko
pretože Slnko je iba jeden prejav vesmírnej energie
veľa mimozemských rás pracuje s temnou hmotou tak ako aj s energiou hviezdy
oni niesú takí primitívni ako ľudia a niesú takí primitívni ako vačšina bytostí ktoré
závislé na nejakých veciach aby zostali zdraví
takže teraz ak by si zobral človeka preč od slnečných lúčov, od energie tejto
hviezdy
prestali by existovať
to je taký istý dovod ako nemožeš človeka zbaviť jedla a nechať ho existovať
pretože ja ako človek musím brať odniekiaľ energiu
a my berieme energiu z jedla, veľký podial z toho berieme z našej hviezdy
čo je naše Slnko
ale veľa mimozemských druhov sú na bode kde to už nerobia
a tá zmena sa nestala dostatočne rýchlo na to aby pri tom bola ľudská rasa
takže ak sa bavíme o Anunnaki tak to je 8D realita, takže máš Lyranov, čo sú
najvyššie vyibrujúce bytosti v celom
systéme ktorý tu máme, ktorý sa nazýva potencionálna fyzická realita
najvyššie vibračné bytosti ktoré spolupracujú s ľudmi sú Lyrania
oni existujú v 10D a 11D
to je úplne smiešne, ste tak blízko ku zdroji že ledva rozpoznáte rozdiel medzi
tebou a nimi
takže Anunnaki sú v 8D realite
povie ti to ako vysokú su? Arkturiáni sú v 6D
v 6D už nemáme žiadne fyzické telá
teraz je to voľba byť fyzický
a ta myšlienka a to sa stalo tak dlho predtým než vobec ľudská rasa vznikla
tak tá myšlienka že Anunnaki by boli v tak krehkom fyzickom stave že by
potrebovali prísť sem a dostať nejakú substanciu zo Zeme
a potom ísť naspať k ich "planéte" čo už nieje ani planéta
je to dimenzia, takže potom ísť naspať na ich planétu a vačšina planét nemá
atmosféru tak ako naša
takže toto je problém, dostávaš sa do úplne ľudského chápania
prečo je tak isto pre nás tak ťažké sem prísť a vysvetliť ľudom tieto pravdy
pretože človek dokáže pochopiť veci iba v kontexte ktorý zažíva
Ano samozrejme
takže ľudská skúsenosť by dávala zmysel že sem niekto prišiel
v zmysle toho čo si oni myslia že je cenné
ľudia si myslia že ich atmosféra je cenná pre život, pretože ona je cenná pre
fyzického človeka
ľudia si myslia že zlato je cenné pretože pre nich je cenné
a potom ľudia prenášajú tieto druhy hodnot na mimozemské bytosti
a zároveň táto mimozemská rasa nerobí nič iné iba vysiela stálu lásku a na oplátku
od človeka ani nič nechce
Takže ak si v tak vysokých dimenziách, aké sú tam pre teba výzvy?
Skoro žiadne, čo je dovod prečo sme tu
Sme v prostredí ktoré už nieje kontrastné, nemáme kontrast ale kontrastom myslím
že vieč čo chces a vieš čo nechceš
máš polaritu, mužskú a ženskú, je ta veľa opačných vecí ktoré inšpirujú k expanzii
tieto reality vo vyšších dimenziách neexistujú
a tak je v nich menej expanzie ale je tam tak isto aj uvedomenie o faktu že existuje
Jednota
a ak existuje Jednota, tak potom Lyrania v chápu že Vy ste oni
a teda im záleží na Vašej expanzii, Vašej radosti
čo je vobec dovod prečo s Vami komunikujú
Dáva to zmysel?
Ano samozrejme
Povedala som niečo čo ťa znepokojilo?
Nie nie, vobec, len rozmýšlam nad...
takže duše ktorú sú tu inkarnované, čo s to za duše
Žiadne, oni sú spojené vedomie, čo nieje ani mimozemské ani ľudské
je to iba energia, čisté Vedomie ktoré tečie a momentálne sa prejavuje ako ty
takže my sme "iba" Zdrojom a ty niečo ako manifestovaný mimozemšťan
Ano, tak
moje najzákladnejší koreň je... a je jedno či sa zrovna prejavujem ale človek alebo
mimozemšťan
tak aj tak sme všetci jedna energia
na tomto skutočne nezáleží, toto musia ľudia pochopiť že vidia mimozemšťanov
ako vyšších a že sú niečo viac ale tak to nieje
nemožeš sa pozerať na tento druh delfínov a tento druh delfínov a myslieť si že
jeden je viac alebo menej doležitý
my sme všetci rozne náhľady v rámci tohoto Vesmíru
a tak z mimozemského pohľadu
je tak obrovská hodnota v ľudskom pozeraní
je nejaký dovod prečo sa toľko mimozemšťanov zaujíma o našu rasu?
Ano!
Takže práve teraz ak zoberieš celý Vesmír
a pozrieš sa na jeden bod vo Vesmíre kde prebieha najvačšia expanzia
tak je to planéta Zem, práve teraz
a tak sme si vybrali sem prísť práve kvoli tejto expanzii, je to pre ten istý dovod
prečo by si si vybral ísť na najvzrušujúcejšom kolotoči vo Vesmíre
Ja neviem, pretože je to zábava
Veľa ľudí hovorí že tieto časy budú vcelku úžasné a že sa veľa vecí stane veľmi
týchlo
Ó ano, každý kto sem prišiel v tomto čase je buď odsúdený na veľké potrestanie
alebo extrémnu úroveň radosti
Vy ste hladači vzrušenia, neexistuje ani jedna bytosť ktorá sa tu teraz inkarnovala a
nehladá nejaké vzrušenie
a ver mi keď veci začnú byť veľmi vzrušujúce, tak každý kto nehľadá vzrušenie tu
prestane existovať
Tak na to sa teším
Ano, to všetci
OK Teal, prešli 3h
bol to úžasný rozhovor, úplne ma dostal
más nejaký závečerný odkaz
pre srdce Európy alebo pre...
pretože ja zrejením toto video pravdepodobne nezostrihané na youtube, možno iba
minútu alebo tak
takže každý si ho može pozrieť
takže povedz nám akúkoľvek správu ktorú chceš, všetkým
Ok správa ktorú mám pre každého kto pozerá toto video je o zmysle Vášho života
tu:
A to je cítiť emóciu radosti, pretože ak cítiš emóciu radosti, tak to je znak toho, že si
v zarovnaní s tvojím životným zmyslom (poslaním)
takže ste sem neprišli trpieť, neprišli ste si sem vyčistiť Váš karmický dlh, prišli ste
sem
aby ste zažili Vašu expanziu cez Vašu vlastnú vášeň (túžbu)
tým že budete cítiť radosť, takže
buďte dostatočne statoční na to aby ste sa zujímali ako sa cítite a aby ste išli
smerom k Vašemu šťastiu
a slubujem Vám že tento život bude všetko čo ste sem prišli zažiť
úplne všetko. Nemiete loď svojho zmyslu života
Nemožete minúť tú loď aj kebyže chcete takže o to sa nebojte...
Život by mal byť oveľa jednoduchší než si ho vačšina z nás robí
a tak nejak sa bojíme ho robiť taký ľahký ako by mal byť
ale je to takto veľmi jednoduché:
Bežte po čomkoľvek čo Vám robí radosť
bežte po Vašej osobnej radosti bez ohľadu na to čo na to hovorí spoločnosť alebo
ľudia okolo Vás
a tým budete žiť taký druh života aký chcete žiť
ok, veľmi dobre povedané. Ďakujem veľmi pekne

Zobrazení: 2193

Komentář přidal(a) Edik dne 6.Duben.2013 v 20:13

To všetko som nepisal, text je použitý z tituliek, len som musel pracne odstraňovat časy

Komentář přidal(a) Ywet dne 7.Duben.2013 v 15:28

ok, aj ja ďakujem veľmi pekne ♥

Přidat komentář

Chcete-li přidat komentář, musíte být členem komunity Věk Zlatého Světla - Age of Golden Light!

Přidejte se ke komunitě Věk Zlatého Světla - Age of Golden Light.

Různé info související hlavně s transformací a trans-mutací, čili s přechodem do páté, pozitivně polarizované dimenze.

Info, nabídky, počasí

Blogy a texty od admina, zakladatele komunity jsou: ZDE a ZDE a ZDE a ZDE a na trefy.cz ZDE.

TOPlist

Toto počítadlo načítá od 2. 10. 2014 10:00


Podmínky pro registraci.
Pokud se tu chcete zaregistrovat, je třeba vyplnit i vaše datum narození, jinak se vám registrace nezdaří. Nejnižší věk (určený webhostingem Ning) je 13 let!
Důležité upozornění: Členstvím na těchto stránkách souhlasíte s tím, že veškeré Vámi uvedené data a údaje (včetně osobních), které jste na těchto stránkách uvedli a uvedete, jsou a budou veřejně přístupná.
* Budeme rádi, když nám přispějete libovolnou částku na provoz těchto našich stránek, neboť Ning web hosting nám ročně účtuje 239 dolarů, t.j. zhruba 6.000Kč/rok.
Seznamy přispívajících jsou ZDE.Účet je v Kč i v Eurech.

účet v Eurech je u:
Fio banka
, č. účtu: 2301716634/2010
IBAN: CZ2420100000002301716634
BIC/SWIFT kód je: FIOBCZPPXXX

(do zprávy napište DAR od: Vaše jméno nebo Váš nick)

účet v Kč je u:
Fio banka
, č. účtu: 2800690360/2010
IBAN: CZ4020100000002800690360 
BIC/SWIFT kód je: FIOBCZPPXXX
Předem Vám mnohokrát děkujeme za Vaše příspěvky na webhosting těchto stránek. Výpisy všech příspěvků jsou uvedeny v jednotlivých seznamech ZDE.)
* Aktuální teploty kdekoliv ve světe ZDEZDE, ZDE, ZDE, ZDE.

Stav počasí a předpověď počasí kteréhokoliv místa na světě najdete ZDE nebo ZDE nebo ZDE.

Aktuální stav počasíČR a na SK ZDE kamery ZDE.
* Typy na výlety, turistiku a rekreaci Uvedeno ZDE. ❤ ❤ ❤

* Výleťák, typy na výlety. Videa na streamu. Uvedeno ZDE.

* Odkazy na možnost srazu někde na rekreačních pobytech (třeba i v zahraničí), které jsou za příznivou cenu. Uvedeno ZDE.
* Inspirace různých způsobů přestavby dodávky na cestovní či běžné obydlí Více ZDE.

* ALTERNATIVNÍ BYDLENÍ A ŽIVOTNÍ STYL - ZDE.

* Nejlevnější státy světa kde se dá levně žít / Cheapest Countries To Live In The World Here.

Nejnovější aktivity

Uživatel Zlaté Živé Světlo odpověděl do diskuse Odkazy na články, videa, audia a různé zajímavosti z titulní strany jsou a budou postupně přesouvány sem uživatele Zlaté Živé Světlo.
". Skutečná agenda Aspen institutu a 5 tipů jak se můžeme bránit. * Žádný „Aspeňák“ neslouží voličům, ale výhradně páníčkům z USA. Podrobnosti v článku: Aspen…"
včera
Uživatel Zlaté Živé Světlo odpověděl do diskuse Zakázané snění [Válka o vědomí 2] uživatele Zlaté Živé Světlo.
"* Graham Hancock – Válka o vědomí Text s videem ZDE. (Uvedeno na stránkách otevrisvoumysl.cz)"
včera
Uživatel Tibor Lapoš sdílel videoklip uživatele Jozef Wolf v komunitě Facebook.
včera
Uživatel Tibor Lapoš sdílel příspěvek do blogu uživatele Jozef Wolf v komunitě Facebook.
včera
Uživatel Tibor Lapoš sdílel příspěvek do blogu uživatele Jozef Wolf v komunitě Facebook.
včera
Uživatel Tibor Lapoš sdílel příspěvek do blogu uživatele Jozef Wolf v komunitě Facebook.
včera
Uživatel Tibor Lapoš uvádí jako oblíbený příspěvek blogu Božie milosrdenstvo uživatele Jozef Wolf
včera
Příspěvek do blogu uživatele Jozef Wolf

Božie milosrdenstvo

https://grkathe.sk/wp-content/uploads/2021/04/Bozie-milosrdenstvo-1-300x200.jpg 300w" sizes="(max-width: 554px) 100vw,…Zobrazit další
neděle
Šárka je nyní členem Věk Zlatého Světla - Age of Golden Light.
čtvrtek
Uživatel Tibor Lapoš sdílel příspěvek do blogu uživatele Ina Obr v komunitě Facebook.
26.11.
Uživatel Tibor Lapoš uvádí jako oblíbený příspěvek blogu !!!! „Potlačili jsme důkazy, že vakcíny způsobují autismus“ !!!!! uživatele Ina Obr
26.11.
Uživatel Tibor Lapoš sdílel příspěvek do blogu uživatele Zlaté Živé Světlo v komunitě Facebook.
26.11.
Uživatel Tibor Lapoš uvádí jako oblíbený příspěvek blogu Návod jak přeprogramovat svou realitu a změnit svůj osud. uživatele Zlaté Živé Světlo
26.11.
Uživatel Tibor Lapoš sdílel příspěvek do blogu uživatele Naren Sahava v komunitě Facebook.
26.11.
Uživatel Tibor Lapoš sdílel příspěvek do blogu uživatele Naren Sahava v komunitě Facebook.
26.11.
Uživatel Tibor Lapoš sdílel příspěvek do blogu uživatele Naren Sahava v komunitě Facebook.
26.11.
Uživatel Tibor Lapoš uvádí jako oblíbený příspěvek blogu Kdo jsme uživatele Naren Sahava
26.11.
Příspěvek do blogu uživatele Naren Sahava

Kdo jsme

Kdo jsme, odkud pocházíme a kam jdeme?Zde je další zkušenost z první ruky, která ukazuje, jak Vyšší Světelné Entity, vtělené na Zemi, si vybavují JÁ sama a jakým problémům čelí.Sluneční bouře a protonové bouře (které probíhají poslední dny) - mi…Zobrazit další
25.11.
Uživatel Zlaté Živé Světlo přidal komentář k příspěvku do blogu Přímo neuvěřitelné! Jeden z novějších experimentů potvrzuje, že realita EXISTUJE pouze tehdy, když se na ni díváme uživatele Zlaté Živé Světlo.
". Tzv. "temná" energie je vesmírná energie světla o velice vysokých frekvencích (proto je okem neviditelné), které slouží jako holografické projekční…"
25.11.
Uživatel Zlaté Živé Světlo přidal komentář k příspěvku do blogu Návod jak přeprogramovat svou realitu a změnit svůj osud. uživatele Zlaté Živé Světlo.
". To, co v dnešní době slyšíte a vidíte je v přímém přenosu viditelný rozklad a rozpad světa, který je v projevu 3.D frekvencí. Tento prohnilý,…"
25.11.

Pořiďme si naše vlastní centrum kde se budem moci společně scházet

* 10 způsobů, jak přestat být otrokem a svrhnout pyramidy kontroly (jak se oprostit od ovládacích chapadel zkorump. zotročujícího vládnoucího systému) Podrobnosti ZDE.

* Stačí tak málo. Už to chápem. Více ZDE.

* Co permakultura přesně vlastně je a možnost jak a kde s ní můžete začít i vy - ZDE.* Nechte se inspirovat nápady, vynálezy a moderní technologií, umožňující nám ŽÍT téměř BEZ PENĚZ - ZDE.

* ALTERNATIVNÍ BYDLENÍ A ŽIVOTNÍ STYL - ZDE.

* Krásné a levné bydlení, které lze dle přání umístit třeba někde v krásné přírodě mimo civilizaci. Uvedeno ZDE.
* Máte zájem stát se vlastníkem 500m2 pozemku v hezké přírodě za pouhých 25.000Kč? - ZDE.

Štěstí přeje připraveným. Proto by bylo dobré založit neziskovou organizaci již dnes.

Mnohem více ZDE a v článku: Chystáte se na nějaký předražený seminář? Pokud ano, pak Vás možná budou zajímat naše názory ZDE.
* Příběh Aleny Suchánkové, nadšené permakulturistky a zakladatelky LETSystémů, Růžďka - ZDE.

* Nechcete-li už být zaslepeným hlupákem, který otročí pro prohnilý systém, poslechněte si ve vlastním zájmu celé video: Uvedeno ZDE.

* NEJEN nákup, prodej a pronájem nemovitostí za rozumné ceny (chaty, zahrady, venkovská stavení, domy, louky, lesy atp.) ale i možnost rekreace, alternativního bydlení, životního stylu a vzájemné pomoci - ZDE.

© 2024   Created by Zlaté Živé Světlo.   Využívá technologii

Odznaky  |  Oznámit problém  |  Podmínky služby